Gå til innhold

Sony Ericsson K600i, Test!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den virker stilig, men litt dumt at den ikke har minnekortstøtt. Det virker som om dette skal være en slags 3G mobil for folket, og at en derved har dratt litt ned på spesifikasjoner for igjen å få prisen ned på et akseptabelt nivå.

Det å kunne surfe med 3g hastighet virker jo veldig digg, eneste problem foreløpig er vel at det stort sett kun er Telenor eller Netcom som gir deg denne muligheten, som igjen betyr at en må binde seg til et overpriset abb. Får håpe Mobyson eller andre billige aktører snart vil tilby 3g funksjonalitet i sine abb. Det hadde ikke vært annet en absolutt glimrende :)

Lenke til kommentar
Synes den virker stilig, men litt dumt at den ikke har minnekortstøtt. Det virker som om dette skal være en slags 3G mobil for folket, og at en derved har dratt litt ned på spesifikasjoner for igjen å få prisen ned på et akseptabelt nivå.

Var omtrent det samme SE sa ved lansering. Mobilen har jo gode spesifikasjoner, men man kan ikke legge skjul på at den ikke når helt opp.

 

Forhåpentligvis er prisen langt mindre enn hva ITavisen gjetter. Hvis prisen kommer ned mot 2000 kr kan dette kanskje være telefonen som gjør nordmenn oppmerksom på 3G og videosamtaler. Lav pris kombinert med SE's gedigne markedsandel i Norge kan gjøre denne til en suksess.

 

Designet synes jeg ikke var så lekkert, og det er rett og slett bare 3G som er imponerende i telefonen, men bra likevel :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk telefonen i går og er så langt godt fornøyd, 600 spenn for en 3G telefon er vel ikke ille:) Det som er litt irriterende er dårlig respons når joysticken trykkes inn. En annen ting er at det virker som den har langt dårligere mottaksforhold enn 6630, jeg har nemlig grei dekning på 3G nettet hjemme med 6630, men med K600 fikk jeg ikke dekning i det hele tatt. Noen som har erfart det samme?

 

Ellers så funker videosamtale og tv veldig bra på denne, bildekvaliteten er meget bra:)

Lenke til kommentar
I tillegg får man en artig mulighet til videosamtaler. Kanskje ikke noe man bruker til daglig, men til tider kan det være en artig funksjon å teste ut. Uten å tråkke noen på tærne gir det jo også en ny mening til telefonsex :-)

Sier ikke noe mer jeg. De er latterlige. Itavisen(les:Marius Røstad, itavisen repporter) er rett og slett barnslige, høres ut som barnehage unger. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...