Gå til innhold

Hva tilsvarer Intel centrino i P4?


apemann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger du på ca. en GHZ på klokkefrekvensen til Pentium M så er du ikke så langt fra sannheten. Syns å huske å ha lest en gang at du kan gange pentium m med 1,3 til 1,6 eller noe.

 

Dette er eneste grafen jeg fannt etter litt søking, den sammenligner riktig nok med Mobile Pentium 4, men det er kanskje det du lurte på?

 

idf307.jpg

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
hei hei! ser dere er våkne. lurer på en ting. ha rbærbar dell 9300 og trådløs linksys tilkobling, har skrudd av firewall. hvorfor får jeg ikke frem filmfiler over nettet?? feks filmklipp fra yahooo??? hva må man gjøre?

tnx :)

Vil råde deg til å lage en egen tråd om dette i korrekt forumkategori om du vil at folk skal hjelpe deg. Jeg vet nemlig ikke.

Lenke til kommentar

Først: Centrino er ikke en prosessor men en pakkeløsning med 3 komponenter.

 

Hvis du mener Pentium M vs. Pentium4 så kan du ganske forenklet gange klokkefrekvensen på Pentium M med 1,5 for å få klokkehastigheten på en omentrentlig sammenlignbar Pentium 4.

 

Men som sagt: Dette er en grov forenkling. For en mer nøyaktig sammenligning, sjekk ytelsetester.

Lenke til kommentar
Først: Centrino er ikke en prosessor men en pakkeløsning med 3 komponenter.

 

Hvis du mener Pentium M vs. Pentium4 så kan du ganske forenklet gange klokkefrekvensen på Pentium M med 1,5 for å få klokkehastigheten på en omentrentlig sammenlignbar Pentium 4.

 

Men som sagt: Dette er en grov forenkling. For en mer nøyaktig sammenligning, sjekk ytelsetester.

Vel talt.

Deretter, folk vil uannsett kjenne prosessoren som "Centrino"

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...