Gå til innhold

Skal ha nytt hovedkort - agp- Trenger litt hjelp


Mogge_

Anbefalte innlegg

Var inne på nettsiden til shg nå og der sto det at jeg måtte oppgradere bios til det asus kortet som morten k linket til..

 

Er det vanskelig å oppgradere bios?

Nei,det er ikke vanskelig å flashe bios. Du bruker ASUS EZ Flash

 

With ASUS EZ Flash, you can update BIOS directly from the BIOS setup menu. No more DOS-based flash utility and bootable diskette required.us EZ Flash.

så det klarer jeg helt fint?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vill dere ambefale Asus A8V Deluxe istede for MSI K8N NEO2 Platinum-54G. hva er eventuelt forskjellen.

Hvis du søker rundt i forumet vil du se at det er mange som har problemer med MSI Neo2,meg innkludert. Jeg kan derfor ikke annet enn å anbefale deg Abit AV8 3RD-EYE eller Asus A8V Deluxe i stedet.

ok da går jeg for ASUS. er det stor forskjell om man oppgraderer biosen på asus kortet?

Lenke til kommentar
ok da går jeg for ASUS. er det stor forskjell om man oppgraderer biosen på asus kortet?

Du må nesten lese om hvilke problemer som er løst og forbedringer som ligger i de forskjellige biosene. Det er ikke alltid at siste bios er den beste,så hvis du ikke har noen problemer så er det ofte unødvendig å flashe.

Du bør også vurdere Abit kortet. Les bare denne testen.

 

Edit:HW har også testet Abit AV8. Den testen finner du her.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
i testen var jo msi kortet best, hva er det egentlig som er dårlig med det kortet?

For min del har ustabilitet vært et problem. Flere her i forumet som er plaget med det kortet virker det som.

Jeg setter stabilitet som første prioritet,derfor skal MSI kortet i søppla så snart jeg har kjøpt nytt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...