Gå til innhold

Holder et GF6200 til CS Source og BF2?


MoNoXiDe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var deg, ville jeg ha gått for 6600gt...

 

Tror hvert fall ikke 6200 blir godt nok til bf2...

 

Men så kommer det helt an på øynene som ser også da! =)

De gangene jeg spiller cs:s, så er jo det med mitt 9600xt, og jeg synes det går helt fint... (spiller 1024*768, uten AA/AF, og innstillingene litt medium og litt high..)

Så regner med at 6200 klarer det fint på high uten AA/AF...

 

Men siden du skal kjøpe deg nytt kort, hadde jeg siktet litt høyere som sagt... Tro'kke d er no tess i 6200 ass...

Lenke til kommentar

Spiller hovedsaklig CS Source da, men hadde hatt lyst til å ha muligheten til å spille BF2. Men som sagt så skal dette inn i en barebone (har pr idag et Gainward GF 6800LE som støyer for mye) og jeg bare MÅ HA det stillest mulig...

 

GF 6600GT kortene da?

 

Er det noen annbefalinger av "stille" kort der?

Lenke til kommentar

Lengden pleier ikke være noe problem i barebones, det er heller bredden. (har selv et 6800 "Gamers Edition" basert på et 6800Ultra PCB kort i min shuttle, passer fint).

 

Men om du klarer å finne et passivt kjølt 6600GT (evt 6600) ville det yte mye bedre enn et 6200.

Lenke til kommentar

Har sett litt på de passivt kjølte GF 6600GT korta, men det ser ut som om kjølinga rett og slett er for stor for kabinettet mitt. Har sett på Gigabyte og Leadtek sitt med passiv kjøling. Men det hadde vært glimrende hvis jeg hadde funnet et som passet.

 

OT : Hva er egentlig strømforbruket til et GF 6600GT kort?

 

Edit : Kabinettet er dette : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303621&cks=PRL

Endret av MoNoXiDe
Lenke til kommentar
Et 9600xt yter vel betraktlig bedre enn ett 6200...?

I såfall... Bare drit i 6200 :D

 

Btw, litt OT men på Komplett sine sider står det at GF 6800LE må ha minimum 300W PSU, mens jeg her kjører det på en 275W PSU med en 3.2 Prescott, 800 GB HD og 2 GB ram.....

 

Har du 6800LE fra før, men bytte det med 6200?? :dontgetit:

Endret av klomp1
Lenke til kommentar
Ja, fordi jeg vil ha en stille PC. Er møkk lei av alt det bråket viftene i en PC lager.

 

Synes nå at det er på tide PC produsentene begynner å tenke mer på dette med lyd.....

Kjøp en eller annen silencer da vel? :ermm:

 

EDIT: vga_38.jpg Det er Leadtek sitt 6800 kort. Kan det virkerlig være så altfor bredt? :shrug: Har ikke peil på hvor bredt det er før det tar to plassser men...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Btw, litt OT men på Komplett sine sider står det at GF 6800LE må ha minimum 300W PSU, mens jeg her kjører det på en 275W PSU med en 3.2 Prescott, 800 GB HD og 2 GB ram..... :p

 

du har kunn 270watt.... geforce 6600gt anbefales det på mange av kortene 350watts psu.....

 

men vet ikke om du må ha det....

slet med geforce fx5900 kortet mitt når æ ha 400watts strømforsyning... kjørte 4ide hd og en 1ide dvdbrenner. en amd64 3000+ og 1gb ddr-minne i dual channel (3200) og noen vifter.... fikk ofte besjed om at det var forlite strøm til sjermkortet, popup i windows :S

 

hehe.... den tid den sorg :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...