Gå til innhold

Creative DDTS-100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- For lett

ja, for det er jo vekten du er ute etter i et produkt beregnet for hørselen.. liten forsterker trenger liten trafo, og her er trafoen plassert utenfor boksen. Dette gjør at boksen genererer mindre varme, noe som i teorien forlenger komponentenes levedit. Kan ikke se noe problemer i det.

Lenke til kommentar
Vi ble ikke klar over dette før vi tilfeldigvis i manualen.

Liten feil i artikkelen,sikkert lett å rette på ;)

 

Ellers så synnes jeg personlig at denne boksen er preget av et alt for stort plastik o Matic følelse og kvalitet. Hadde personlig kunnet tenkt meg noe som var litt tyngre og mer "håndterlig" med tanke på knappene.

Lenke til kommentar
Vi ble ikke klar over dette før vi tilfeldigvis i manualen.

Liten feil i artikkelen,sikkert lett å rette på ;)

 

Ellers så synnes jeg personlig at denne boksen er preget av et alt for stort plastik o Matic følelse og kvalitet. Hadde personlig kunnet tenkt meg noe som var litt tyngre og mer "håndterlig" med tanke på knappene.

Snakk for deg selv.

Lenke til kommentar
Men jeg må si at det sto forsvinnende lite om hvordan lydkvaliteten var, annet enn at det funket greit å lage juksesurround av stereo.

Jeg er ikke tilhenger av audiofile betraktninger, men litt om støy og lydgjengivelse hadde kanskje vært på sin plass?

 

:-)

Howard

Enig...

Greit å bruke litt plass på byggekvalitet og spesifikkasjoner, men hva med lyden?!? Det holder ikke å si at det funket "bra"... Hele vitsen med testen er jo borte?

Hva med problemet med manglende kabler for å bruke andre lydkort eller høyttalere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...