Gå til innhold

Hvilken MP3 spiller bør kjøpes?


Anbefalte innlegg

Har alltid hatt lyst på mp3 spiller men greier aldri å få fingern ut å kjøpe en.

Sitter med en gammal Asono harddisk basert mp3 spiller nå på 40 gb, fint å lagre ting på men den er alt for svær til å dra på rundt..

 

Så hva har dere å annbefale av mp3 spillere nå til dags? syns denne nye Creative Zen Sleek ser veldig fin ut, men hvor stor er den f.eks? har også sett på Ipod Mini med 6gb men vet ikke helt, så trenger hjelp, annbefalinger hadde vært fint.

Om det er harddisk basert eller flash basert spiller ingen stor rolle, så lenge spillern er god. pris må vel være alt fra 0-3000.

Så ja hva annbefaler dere?

 

 

 

Edit: Så litt på IAudio spillerne nå, må si de fristet litt, har kommet en som heter X5L eller noe og den ser ut til å kunne spille av .MPEG filer? det er jo kult..

Noen som har noe om disse spillerne? og hvor store er de, vis du sammenligner de med Sleeken til Creative f.eks? De er jo ikke billige heller da.. men du får vel det du betaler for?

 

Edit2: Og er det bare vostok.no som tar inn Iaudio spillerne?

Fikk veldig lyst på en av disse 2:

http://www.mahadet.no/customer/product.php...4&cat=24&page=1

http://www.mahadet.no/customer/product.php...3&cat=24&page=1

Er denne nettbutikken her til å stole på? noen som vet det?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang butikkspørsmålet:

Ja, de er til å stole på. Har handlet hos dem. Valgte å stikke på kontoret deres og hente det jeg hadde bestilt jeg, og alle som jobbet der virket trivelige! :thumbup:

Kan anbefale butikken.

 

Siden du selv bor i Oslo, så er det bare å velge alternativet hvor man henter varen i drammensveien.

Endret av Smallville
Lenke til kommentar

Jeg vill anbefal Creative spillere... Syntes det er de som er best på lyd og design (elsker designet på Zen Micro og Zen Sleek...).

 

Det er også de spillerne jeg vil andefale til deg...

Siden Creative lager kvalitets produkter, med god lyd og godt designer dette etter MIN mening. :thumbup:

 

Jeg vill ikke anbefale deg å kjøpe ipod.. siden den ikke har like god lyd kvalitet som Creative sine spillere. Personlig liker jeg ikke designe på Ipod heller :no:

Lenke til kommentar

Eg anbefaler iPod. Har høyrt Creative og iPod og kan med handa på hjarta ikkje merke forskjellene. Designet er genialt, enkelt og fint. Personlig synest eg f.eks. ein Mini er mykje finare enn ein Zen Micro.

 

Apple er og ganske greie når det gjelder service. Slutter den å funke innanfor garantien så får du vanlegvis ein flett ny.

 

Det er jo ikkje tilfeldig at alle kaller sine spelarer "iPod-knusern" ;)

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Apple er og ganske greie når det gjelder service. Slutter den å funke innanfor garantien så får du vanlegvis ein flett ny.

Bare pass på at du ikke ringer dem hvis du får problemer etter ni dager; da tar de nemlig 362,81 kroner hver gang.

Alt går over internett, fyll ut skjema, send spelaren og få ny.

Lenke til kommentar

du kan eventuelt sjekke ut denne siden... jeg er nemlig selv på utkikk etter en mp3spiller og digitalkamera, og ser at du på denne siden får begge deler til en relativt rimelig penge inkl frakt, ulempen er bare mva når varen kommer til norge, slik jeg har skjønt det.. :hrm: hvis ikke det er mulig å unngå denne hvis pakken blir sendt som gave eller noe slikt? hørt noe om det.. kanskje litt på kant med lovverket.. :hmm:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...