Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av bærbar pc


Werlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte først på å kjøpe laptop fra whitebox jeg og. Men hørte såpass mye negativt at jeg styrte unna. Man fikk ikke så mye minne som man ble lovet, lang ventetid, dårlig kundeservice osv..

Fikk heller en kar i en butikk her i Hønefoss til å bestille en Asus A4Ka til meg, samme som er/var på komplett. Han har samme leverandør som komplett, norek, og jeg kjøpte med mx518, steelpad, microsoft media pro keybord, blåtann-usb og betalte 250 kroner i frakt, og fikk med dvd-kit til 300.. Da sparte jeg allikevel over 300 kroner på å kjøpe det direkte fra komplett.. :tease: Og hvis det skjer noe, er det bare å levere den her i butikken. Istedenfor å sende den inn.. :w00t:

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

En kamerat har den FS Amiloen, bare med 1,7 prosessor og Mobility Radeon 9700. Det er en skikkeli plast pc. Lett å ripe opp og. Ikke no spes kvalitetfølesle på den nei... :thumbdown:

Men den fra nesthop blir jo ganke dyr da. Utifra de 10 995 må man jo ha cpu, ram, hd, optisk enhet...

 

Men der er det noe jeg ikke helt skjønner!?! :hmm:

Når man trykker på endre, så er det plutslig med en cpu, 512ram, 60gb hd og en dvd brenner med i prisen..

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
En kamerat har den FS Amiloen, bare med 1,7 prosessor og Mobility Radeon 9700. Det er en skikkeli plast pc. Lett å ripe opp og. Ikke no spes kvalitetfølesle på den nei... :thumbdown:

Men den fra nesthop blir jo ganke dyr da. Utifra de 10 995 må man jo ha cpu, ram, hd, optisk enhet...

 

Men der er det noe jeg ikke helt skjønner!?! :hmm:

Når man trykker på endre, så er det plutslig med en cpu, 512ram, 60gb hd og en dvd brenner med i prisen..

Den er komplett med de komponentene du nevner, men du har muligheten til å legge inn større harddisk-prosossor etc...

Lenke til kommentar
En kamerat har den FS Amiloen, bare med 1,7 prosessor og Mobility Radeon 9700. Det er en skikkeli plast pc. Lett å ripe opp og. Ikke no spes kvalitetfølesle på den nei... :thumbdown:

Men den fra nesthop blir jo ganke dyr da. Utifra de 10 995 må man jo ha cpu, ram, hd, optisk enhet...

 

Men der er det noe jeg ikke helt skjønner!?!  :hmm:

Når man trykker på endre, så er det plutslig med en cpu, 512ram, 60gb hd og en dvd brenner med i prisen..

Den er komplett med de komponentene du nevner, men du har muligheten til å legge inn større harddisk-prosossor etc...

Men før du trykker på endre så står det jo at det ikke er noe ram innstallert, ingen cpu osv...?!? Gjort litt uklart av Netshop der..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...