ukjentbruker Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Heisann, jeg har hat problemer med å patche, fikk den feilmeldingen der det stod "Patching Failed", derfor oppdaterte jeg manuelt. Men nå har det seg slik at jeg ikke klarer å joine servere på internett, lage min egen singleplayer server går fint. Fikk en venn av meg til å sende sin PunkBuster mappe, i håp om at det var noe der, men nei. Noen som har noen forslag?
Caddy Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg har det forbanna patch problemet... Hvordan oppdaterer jeg manuelt?
Barkster Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg har det forbanna patch problemet... Hvordan oppdaterer jeg manuelt? Prøv i sikkermodus
AndersT2 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 avinstaller og legg inn på nytt. Ta vare på Battlefield 2 mappen i mine dokumenter, så taper du ikke noe du har tjent opp
ukjentbruker Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 avinstaller og legg inn på nytt. Ta vare på Battlefield 2 mappen i mine dokumenter, så taper du ikke noe du har tjent opp jeg gjorde det, funket ikke, søkte litt rundt på forumet her og fant en link.. Stod også noe på www.battlefield.no Men noe som er MYE enklere er at du innstalerer spillet, slik at du får register-filene. Så får du en venn som har bf2 som funker, til å gi deg mappen sin på en eller annen måte og sletter din egen og legger inn hans.. funket helt fint for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå