Gå til innhold

WOW Patch 1.7 ? Når kommer den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ang patch, så en morsom bug i går når bror min spilte WoW, han var inne et eller annet sted, og så kom det inn en kar på en mount, og plutselig så falt bakkroppen av mounten gjennom gulvet så så det ut som han strevde skikkelig med å komme seg opp igjen.. skjedde meg mange andre folk som var der og, de hadde bare fra livet og opp over gulvet.

Lenke til kommentar
ang patch, så en morsom bug i går når bror min spilte WoW, han var inne et eller annet sted, og så kom det inn en kar på en mount, og plutselig så falt bakkroppen av mounten gjennom gulvet så så det ut som han strevde skikkelig med å komme seg opp igjen.. skjedde meg mange andre folk som var der og, de hadde bare fra livet og opp over gulvet.

Det er derfor de har testservere :)

Lenke til kommentar
ang patch, så en morsom bug i går når bror min spilte WoW, han var inne et eller annet sted, og så kom det inn en kar på en mount, og plutselig så falt bakkroppen av mounten gjennom gulvet så så det ut som han strevde skikkelig med å komme seg opp igjen.. skjedde meg mange andre folk som var der og, de hadde bare fra livet og opp over gulvet.

det er en morsome bug, det er lett å gjøre det i IF (ikke på testsever)

har flere SS av det.

men hvor, det holder jeg hemmelig :)

Lenke til kommentar

Gleder meg ganske mye til den patchen gitt... Få rydda opp i en del saker og ting, samt dressingroom, ny instance, ny Battleground, fiske-konkuranse, nye hunter talents, nytt lootsytem (need og greed terning). Samt at tauren kan ri på Ulv =)

 

blir mye knask her ja.

Lenke til kommentar
Gleder meg ganske mye til den patchen gitt... Få rydda opp i en del saker og ting, samt dressingroom, ny instance, ny Battleground, fiske-konkuranse, nye hunter talents, nytt lootsytem (need og greed terning). Samt at tauren kan ri på Ulv =)

 

blir mye knask her ja.

Mye bra, helt klart, men at retaliation skal bli nerfet til 30 slag ser jeg ikke helt poenget med. Noen gi meg en forklaring på dette? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Gleder meg ganske mye til den patchen gitt... Få rydda opp i en del saker og ting, samt dressingroom, ny instance, ny Battleground, fiske-konkuranse, nye hunter talents, nytt lootsytem (need og greed terning). Samt at tauren kan ri på Ulv =)

Det nye lootsystemet høres fin-fint ut, har Blizzard gitt ut noen 1.7 beta release notes ennå?

Lenke til kommentar
Gleder meg ganske mye til den patchen gitt... Få rydda opp i en del saker og ting, samt dressingroom, ny instance, ny Battleground, fiske-konkuranse, nye hunter talents, nytt lootsytem (need og greed terning). Samt at tauren kan ri på Ulv =)

 

blir mye knask her ja.

Mye bra, helt klart, men at retaliation skal bli nerfet til 30 slag ser jeg ikke helt poenget med. Noen gi meg en forklaring på dette? :ermm:

Hva er retaliation ? aldri hørt om det jeg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...