Gå til innhold

Hva betyr og hvordan oppnår man 200% rest xp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du er logga ut, eller befinner deg i en Inn eller storby (Stormwind o.l.) så tjener du opp noe som heter rested bonus eller rested experience. Til lenger du er logga ut/befinner deg i en by desto mer rested experience får du. Når du har rested experience (om experience baren er blå istedet for lilla) så tjener du dobbelt så mye experience på å drepe mobs.

 

Om du logger ut i en inn eller by så tjener du mer enn om du logger ut uti ødemarka.

Lenke til kommentar

du oppnår 5 % av din totale XP for den levelen du er pr 8ende time du er logget ut i en by (det er lett å se om du er innenfor dette området, da det er ZZZ tegn i stedet for din level på din avatar øverst til venstre hjørnet.

Dette står også i din manual..les

Endret av str00tz
Lenke til kommentar
man kan bare få rested i 1,5 lvl ?

30 bobler, jepp. Dette skulle ta halvanna uke da, så med mindre du spiller MEGET sporadisk så skulle vel ikke dette by på noe problem av noe slag, og spiller du så sjelden så er det vel ikke så farlig allikevel.

jeg hadde ca 4 uker med pause med wow. etter det hadde jeg håpet på å få rested helt til lvl 60. men ble litt skuffet at jeg ikke fikk det : /

 

men men, ble da lvl 60 like vel :D

Lenke til kommentar
da hadde bare alle laget en level 1 char av hver type og gått inn i en inn vet du ;)

Det er fremdeles en grei måte å levle på. Selv har jeg priest, rogue, shaman, mage, warlock og hunter. Det går mest i priest og shaman, men når jeg først logger på med de andre, er det meget greit å få dobbel xp.

 

Så en fyr på det offisielle forumet, med en lvl60-char av hver klasse (bortsett fra paladin, selvfølgelig). Han hadde bare logget på med en char, spilt bort rested, logget på med nummer to, spilt bort rested, og så videre.

Lenke til kommentar
da hadde bare alle laget en level 1 char av hver type og gått inn i en inn vet du ;)

Det er fremdeles en grei måte å levle på. Selv har jeg priest, rogue, shaman, mage, warlock og hunter. Det går mest i priest og shaman, men når jeg først logger på med de andre, er det meget greit å få dobbel xp.

 

Så en fyr på det offisielle forumet, med en lvl60-char av hver klasse (bortsett fra paladin, selvfølgelig). Han hadde bare logget på med en char, spilt bort rested, logget på med nummer to, spilt bort rested, og så videre.

Helt klart, problemet mitt er at det tar lang nok tid å spille opp en :) og jeg vil heller spille meg gjennom alle områdene og så starte på ny, enn å vandre for mye rundt i de samme områdene... men om vi snakker om raskeste måten å få mest mulig xp inn til sine characters, så er dette helt klart den beste måten.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...