Gå til innhold

Forslag til fornufti AGP kort oppgradering


UAM

Anbefalte innlegg

Nå begynner treskverket mitt å dra på åra, men ønsker likevel å tyne siste rest ut av den før den store og totale oppgraderingen skjer. Har den overklokkingsvennlige XP2500 1,5gig med RAM og GeForce4200.

 

Ser etter et passende helst vifteløst eller støysvakt skjermkort med ålreit ytelse. Når jeg er på humør til det hender det at jeg spiller HL2, hvilket absolutt maskinen takler tilfredstillende for meg med nåværende skjerm. Men for det meste ser jeg film og driver med forskjellige andre lite grafikkytelseskrevende oppgaver. Har tenkt til å invester i en langt større skjerm en min nåvernde 19" og føler derfor at skjermkortet trenger fornying. Siden jeg må holde meg til AGP ønsker jeg ikke å investere armer og bein. Har tittet rund og er fristet av PColor Radeon X700 til rundt 1000 lappen.

 

Oppsummering

 

- Støysvak

- Takle HL2 på en 24" LCD

- Fornuftig priset AGP kort

 

Fint om noen kunne komme med seriøse forslag som gjør at PCen duger 1år til.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Har selv et nesten likt oppsett som deg. Oppgraderte mitt skjermkort til et

gf 6800 LE, men i dag ville jeg ha valgt et gf 6600GT. Skjermkort og støy

er noe som henger sammen virker det som. Av de 6600GT kortene med AGP

som er til salgs tror jeg det er MSI som er det mest stillegående. ( jeg kan ta feil )

Det er litt over budsjett dette men mener det er verdt pengene.

Med dette kortet i maskina kommer du til å ta flere runder i HL2

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...