Gå til innhold

New realms in the works.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post488261

 

Etter Haumarush-katastrofen så presterer de å bare legge til èn ny Pvp-server? Og to tyske!? Altså, jeg mener de burde laget ett-par til engelske, slik at vi ikke hadde trengt å bekymre oss om disconnects og hele pakka.

Hvorfor skal de lage så mange nye servere mener du?

Det er jo bare folk som lager en alternativ karakter uansett.

Og det finnes faktisk low population servere pr. idag. Hvorfor spiller ikke folk på disse i stedet for å mase etter nye servere?

 

Men for all del, jeg er bare glad for å bli kvitt de verste whinerene fra den stappa serveren jeg spiller på. :p

 

Det største jaget går over etter en måneds tid eller noe. Er ikke allle som gidder å levele disse helt til level 60.

 

De burde absolutt ha flere tyske. Alt for mange tyske på engelske servere. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post488261

 

Etter Haumarush-katastrofen så presterer de å bare legge til èn ny Pvp-server? Og to tyske!? Altså, jeg mener de burde laget ett-par til engelske, slik at vi ikke hadde trengt å bekymre oss om disconnects og hele pakka.

Hvorfor skal de lage så mange nye servere mener du?

Det er jo bare folk som lager en alternativ karakter uansett.

Og det finnes faktisk low population servere pr. idag. Hvorfor spiller ikke folk på disse i stedet for å mase etter nye servere?

 

Men for all del, jeg er bare glad for å bli kvitt de verste whinerene fra den stappa serveren jeg spiller på. :p

 

Det største jaget går over etter en måneds tid eller noe. Er ikke allle som gidder å levele disse helt til level 60.

 

De burde absolutt ha flere tyske. Alt for mange tyske på engelske servere. :p

Fordi det er bedre å starte på en ny fresh realm, enn en realm der alle der lvl 60 osv, IMO!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...