Gå til innhold

Sony MP3 NW-HD3/HD5


Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe meg en Sony NW-HD3/HD55 (ikke helt sikker på hvilken) 20GB MP3 spiller, bare lurte på en ting.

 

Jeg trenger denne spilleren, blandt annet til å laste over filer (for det meste fra Open Office) til denne spilleren på skolen, for å kunne være i stand til å ta med meg filer jeg jobber med der hjem.

 

Blir den automatisk registrert som ekstern harddisc i XP? Eller må jeg innstalere en program-vare for å være i stand til å laste over filer?

 

hadde vært veldig bra om jeg fikk et kjapt svar...

 

Mvh. Petter

 

P.s. Hvis ikke dette går ann på denne spilleren, hvilke andre burde jeg da vurdere? (mellom 5 og 20GB, heldt ikke over 2000-2500 Kr)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, Iriver sine spillere er veldig bra, men litt dyre...

 

Hva med Creative Zen sleek, blir den automatisk registrert som ekstern harddisc i XP?

Det er nok det eneste svake punktet ved denne spilleren. Den blir ikke registrert som ekstern HD. Har den selv, og er meget godt fornøyd, blant mange gode egenskaper, har den en meget god radio.

 

Har skrevet om mine erfaringer HER, men det har du kanskje sett, siden du spør.

Lenke til kommentar
Ja, har sett den. så også i i annen "erfaring" i prisguiden at den ikke anbefales til jogging, er det et stort problem? vil den hakke ofte, eller går det greit?

Det har jeg ikke lyst til å utsette den for, så det har jeg ikke testet :)

 

Men dette er noe som gjelder alle HD-baserte spillere.

 

Sånn sett burde du kanskje vurdere en flash spiller, disse kommer jo alle opp som ekstern disk, og i tillegg egner de seg godt til jogging.

 

Har selv både en flashbasert 512 mb Creative Muvo TX, som du sikkert får til ca kr 700. I tillegg har jeg altså Sleek'en.

 

På den måten er de fleste behov dekket.

Lenke til kommentar

Har selv nw-hd3 i tillegg til at jeg kjenner en som har nw-hd5, og jeg kan bekrefte at spillerene dukker opp som eksterne harddisker i xp. Har selv brukt min som ekstern harddisk opp mot 4-5 forskjellige pcer, går like glatt hver gang. Dessverre kan man ikke spille av musikkfiler som man overfører ved "drag-and-drop" (det er her sonicstage kommer inn i bildet) men som harddisk fungerer den perfekt.

 

Med nw-hd3 trenger man en liten (medfølgende) adapter for å koble til usb-kabel, mens med nw-hd5 slipper man dette.

Endret av stighe
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...