Gå til innhold

Hva kan måle seg med Medion LapTop'en på Coop?


ve_gard

Anbefalte innlegg

Dette er bærbaren jeg tenkte å kjøpe: Bærbar :dontgetit:

 

Problemet er at jeg oppdaget dette tilbudet litt sent og nå er det få eller ingen butikker som har igjen noen. :nei:

 

Har noen av dere på forumet i trondheimsområdet sett en Coop butikk eller en Prix som har igjen hadde jeg blitt veldig glad.

 

Eventuelt har dere tips til en pc som er like god til like god pris? (betviler at den er mulig å matche :ermm: )

 

Uansett så er jeg optimist og håper at noen av dere der ute kan rekke meg en reddendes hånd.

 

MVH Vegard, Informatikkstudent ved HiST som virkelig trenger en laptop:) :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen anelse om noen coop butikker som har den igjen.

Tror det er like greit å bare kjøpe en pc fra Komplett eller noe slikt ettersom at jeg vet ikke helt om coop synes det er så populært å få en defekt bærbar pc i fanget hvis du får noe trøbbel med den. :hmm::hmm:

Lenke til kommentar

lre: Det er ikke coop som tar seg av service direkte, men et annet firma. Ved reklamasjoner så kan man velge mellom å sende PCen inn dit selv, eller å levere den hos coop så de kan sende den inn dit for deg.

 

Men for å komme tilbake til trådens tema:

Tilbudet til Coop var knallbra, og jeg vet ikke om noen andre PCer som kan måle seg med det tilbudet. I hvertfall ikke om man skal ha samtlige egenskaper som Coop PCen har.

Lenke til kommentar

Det er mange fornøyde brukere av Coop sine bærbare her, så det er utvilsomt et godt kjøp. Men som du har oppdaget er haken at de bare har et lass som de er sikker på å få solgt på kort tid, og så er det plutselig for sent for de som ikke var først i køen.

 

Du finner andre bra maskiner i samme prisklasse, men du får ikke med så mye av bærevesker, programmer, TV-kort og slikt.

 

Alternativt får du vente på neste gang Coop tar in et lass med bærbare, og stå først i køen :p

Lenke til kommentar

Har lett på en tysk nettbutikk nå.. fant en bra en: OK

Men den er 2000 kr dyrere desverre :( hvilke norske butikker selger Medion?

Hvordan er det med import til norge når jeg bestiller bærbar fra utlandet?

Tanta mi har kontakter innen transport i hele Europa så det burde vell gå :D

Men har lett endel og sett en bra pc også på Lefdal's nettbutikk: OK

 

mvh Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...