Gå til innhold

Beste mobil/pda til 3-5k


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg må han y mobil for min T610 synger på siste vers. :roll:

 

Jeg har tenkå bruke fra 3-5k :cool:

 

Skifter mobil vert 2år så jeg kan bruke litt penger.

 

Har tenkt på følgende K750 /w800i i mobil klassen er det noen som er bedre på noen måter, så si fra kan nevne (Nokia 6680, men syns den er litt klompete)

 

På PDA siden så var det HP 6340 som jeg var ute etter helt til 6515 kom.

Er ikke helt kjent på PDA siden, men mange sier at en PDA er bedre enn en mobil på mange måter.

 

Noen som har noe innspill på dette tema't?

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke helt kjent på PDA siden, men mange sier at en PDA er bedre enn en mobil på mange måter.

 

Noen som har noe innspill på dette tema't?

Det kommer helt an på behov. Har man bare bruk for telefoni og skrive SMS/MMS så er PDA helt utrolig upraktisk.

 

Har man derimot bruk for PDA-funksjonalitet som "office-pakke", mye kalendernotater osv. så er jo en PDA praktisk.

 

Men vit at du ikke vil kjøpe en PDA uten integrert tastatur. Å leve med en PDA-telefon uten tastatur er håpløst med stor H. Bare det å skrive en SMS blir et ork ettersom du må frem med pekepennen og trykke på hver enkelt bokstav på "skjerm-tastaturet", eller du må skrive SMS for hånd på skjermen, men opplever at halvparten av bokstavene du skriver ikke blir kjent igjen av PDA'en. :p

 

Så har du primært bruk for en telefon, hold deg langt unna PDA-telefoner, mens bruker du kalenderfunksjonalitet, lette kontorapplikasjoner etc. over snittet, kjøp en PDA-telefon, men husk å få med tastatur! :p

 

Qtek 9090, Sony Ericsson P910i og HP HW6515 (som du selv nevner) er vel gode alternativer hva PDA-telefoner angår.

 

Om du bare vil ha en mobiltelefon (ikke smartphone) som har "alt" så finnes det ikke noen bedre mobiler enn SE K750i/W800i på markedet nå for tiden. De gir i hvert fall mest for pengene. Det eneste de mangler er 3G/EDGE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...