Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan bli syk fort.


bokhylle

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trenger noen tips til å bli syk. Vis du foreksempel ikke vil i bursdag til din bestemor når hun fyller 70 eller om du vil droppe skolen en dag. Så jeg trenger "tips" til hvordan jeg kan bli syk.

Jeg har funnet ut en: Spis en 200grams melkesjokolade og surr 50 ganger rundt. Da blir jeg hværtfall kvalm.

Flere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en kebab, la den ligge i 2.5 dag. Spis så mye du greier, gjerne litt fort slik at du ikkje kjenner magen vri seg :!: Dette gjorde utslag på meg en sulten desperat mandags kveld. Resultatet var renneræv 20 min etterpå og slik fortsatte det noen dager, kvalme ikkje minst :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor bare ikke la vær å gå på skolen? Ingen grunn til å feike å være syk om du absolutt ikke vil på skolen :shrug:

Det som er kjekt, får bare fravær. No questions ask'd(eller hvordan det blir på engelsk)

Ingen fra skolen som vet om du er syk eller bare ligger hjemme og drar deg. Kanskje skolen din er annerledes, men på skolen min er det ingen som sjekker.

Lenke til kommentar
Hvorfor bare ikke la vær å gå på skolen? Ingen grunn til å feike å være syk om du absolutt ikke vil på skolen :shrug:

Mødre som sier at du ikke er syk, kan være et probem. Dessuten er det jo god underholding for deg selv. :fun:

Mamma vil ikke være sånn "slem mor som ikke tror på barna sine, sier jeg at jeg er syk, så er jeg syk, såfremt ikke fraværet begynner å bli høyt, da blir mamma litt mer på vakt og jeg må "spy litt"...

Lenke til kommentar

Har du digitalt termometer kan du varme den litt opp før noen ser deg, gjerne kvelden i forveien, og slik vårt fungerer kan du hente tilbake det forrige resultatet. Gir du den en feber på 38,5 og klager på hodepine dagen etter, ber om et par smertestillende, og viser termometeret er saken en "done deal". Trengs ikke ubekvemheter som å FAKTISK bli syk, det klarer vel alle? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...