Gå til innhold

[Løst] Problem med filmene mine.


_Ferrari_

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem med de store (helaftens spillefilmer) filmfilene mine. Når jeg går inn i mappen de ligger i kommer det opp en feilmelding: "explorer.exe har et problem og må lukkes." Dette skjer hver gang og explorer stenges. Dette før jo til at jeg ikke får spillt av filmene, og jeg kan heller ikke flytte på dem.

 

Dette er utrolig irriterende og jeg håper jeg kan få hjelp her.

 

Hvis dette er postet feil sted, så vær så snill og flytt det, istedenfor å slette det. Takk

 

Mvh

_Ferrari_

Endret av _Ferrari_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem, men hjalp etter at jeg sletta en del codecs, tror det rett og slett var Codecs som var i konflikter med hverandre. Prøvde og slette alle codecs, da funka det, men jeg har Windows 2000Pro.

Vet ikke hvordan det er på Win Xp, men du kan jo prøve!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ehh? Hvordan skal jeg gjøre det? Har noe som heter XVid skal jeg ta bort det?

 

EDIT! Tok avinnstallerte XviD og det fungerte igjen, så alle andre som har noe lignende problem, se om dere finner XviD og avinstaller det.

Er vel ikke nødvendigvis Xvids som gjøre det, ikk elaene. Jeg kjører Xvid uten problem, gjort det i lange tider også.

Lenke til kommentar
Men problemet forsvant etter at jeg avinnstallerte det. Hva er egentlig XviD?

Har hatt dette problemet selv nå en stund, ikke ofte det skjer. Men har skjedd! :ermm:

Formaterte og reinnstallerte dataen to ganger for og seom det hjalp.. men tydeligvis ikke! :mad:

 

Det har ført til explorer.exe feil en del ganger... + at det også har gitt bivirkninger til andre programmer jeg bruker så de stadig har måtte lukkets.. Men da skal jeg avinnstallere og slette alt av XviD og se om det hjelper...

Sletter jeg DivX og alt somfølger med til det også... håper dette fikser problemet for dette har vært grusomt irriterende.....

 

Synd, for jeg liker egentlig DivX veldig godt.... men får finne meg en erstatter...alt så lenge jeg får fikset problemet!

Endret av c-h-r-i-s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...