Gå til innhold

Foreslå små midi towers for meg!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er en estetiker til fingerspissene og en typisk "style over substance"-type. Tiden er kommet for å oppgradere min gamle PC helt fra grunn av. Har vært inne på tanken på barebone, men er usikker på ytelse/støy/varme/oppgraderings muligheter for disse. Er derfor primært ute etter ett lite midi tower.

 

- bør være godt under 40cm høyt.

- plass til DVD, 1-2 HD, 1-2 PCIe

- ikke plastikk/glorete

- gjerne med dør i front

- helst gode termiske/kjøle løsninger

- ikke støyende

 

Er villig til å legge ut rundt 2000,- for en kabinett/strømforsyning, men betaler gjerne mindre. ;)

 

Håper å høre fra dere! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har i utganspunktet ikke helt hatt sans for Lian Li sine over-simplistiske/klassiske design da jeg liker litt mere avrundede, ellegante linjer. Ser likevel at Lian Li PC31 også er forholdsvis sexy. :blush:

 

MoW, ville helst unngå mATX formfaktor mest pågrunn svært begrensede valgmuligheter på komponenter, samt litt ytelse. :)

Endret av atleau
Lenke til kommentar
Men hvordan hardware er det du har/skal kjøpe?? formfaktor..osvosv

Har faktisk allerede bestillt komponentene, men komplett somler så mye at jeg har fått litt tid til å ombestemme meg...både en, to og tre ganger. :whistle:

 

Tror likevel jeg faller på standard socket 939 ATX da det blir lettere å finne kvalitets løsninger slik. Jeg ønsker et kabinett hvis utseende og kvalitet som gjør at det overlever neste oppgradering. Setter derfor pris på flere anbefalinger, jeg har trålet nettet i timesvis uten å finne noen særlig flere enn de få som allerede har blitt nevnt. :thumbup:

Endret av atleau
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...