Gå til innhold

Bestilte 1 iBook og fikk 2


Anbefalte innlegg

Fikk i dag den hyggelige telefonen fra TNT, de hadde pakke til meg! Etter å ha guidet sjåføren frem til dørstokken, har de ikke kart?, så jeg at han hadde tre pakker til meg. Syntes det var litt rart siden det kun stod to kolli på bestillingen min. Men på siden av alle pakkene stod mitt navn og adresse så jeg tenkte at den ene inneholdt brukermanualer o.l.

 

Jeg åpnet så den største boksen, tok frem en lekker iBook og begynte å stusse: Denne var da ganske stor til å være en 12" iBook? Starter opp maskinen. Ser til min store forbauselse at den mangler æøå, lettere forbannet nå, gjør ferdig oppstart for så og sjekke den andre boksen som jeg regner med inneholder store brukermanualer og kanskje et norskt tastaturoppsett. Men neida der ligger det en iBook til! Ser fort at det er denne jeg bestilte: liten og nett med æøå. :) Vel da er det ikke annet å gjøre enn å pakke opp denne også, kjøre oppstart og innstillinger her og, for så å sende mail til apple...

 

Ganske utrolig sak, ser forøvrig ut til at 14" var ment for belgia. Men havnet altså i Norge registrert i mitt navn. Hadde jeg vært en uærlig type så kunne jeg antageligvis ha beholdt den og fått en gratis iBook. Jaja venter på svar fra apple nå...

 

iBook 12" er en utrolig lekker liten sak :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å gå til Apple.no. Der får du bilder og info om iBook. Ytelsen står ikke tilbake for PC i samme prisklasse. Jeg betalte 8500 for min 12". Den veier bare 2.2kg og har en bateritid på opp mot 6 timer. Det anbefales ikke å kjøre windovs på en mac selv om det finnes emulatorer som gjør det mulig. Den tar ikke vanlige PC spill, kun de som er lagd slik at de er kompatible med mac. Se ut som du bør satse på en PC :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...