Gå til innhold

En artig stillingsanonnse


Hr Kotelett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er ung og full av energi. Du brenner for IT og har minst 2 maskiner og 1 server hjemme. Vi leter etter deg som bruker mye tid foran skjermen, men likevel har høye sosiale antenner. Du er litt hacker-type, du er meget god med hardware og du liker å forske på kommunikasjonsløsninger

 

Litt "hacker-type"?

Lenke til kommentar
Litt kriminell med andre ord.. Sånn at du ikke løper hjem og griner hvis du finner ut at de har warez eller noe ulovlige.. :p

En hacker er en person som f.eks kan lese litt kildekode for så å modifisere et program til å gjøre en bestemt jobb.

Også kalt "Datasnoker".

Det er absolutt ikke noe ulovlig med det som oftest.

Lenke til kommentar

Merkverdig hvor vanskelig samfunnet har for å bruke rette ord

A slang term for a computer enthusiast. Among professional programmers, the term hacker implies an amateur or a programmer who lacks formal training. Depending on how it used, the term can be either complimentary or derogatory, although it is developing an increasingly derogatory connotation. The pejorative sense of hacker is becoming more prominent largely because the popular press has co-opted the term to refer to individuals who gain unauthorised access to computer systems for the purpose of stealing and corrupting data. Hackers, themselves, maintain that the proper term for such individuals is cracker.

Lenke til kommentar
jeg kunne søkt på jobben :D

 

har ikke no data utdannelse , men passer beskrivelse sånn passe  :roll:

 

men jeg tviler på at jeg ville klart og driftet nettet demmes på en god måte

Prøv? :yes:

tja , noen som skriver en søknad for meg :p

 

EDIT: oslo er litt langt og dagpendle og da

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...