Gå til innhold

Hva skal jeg velge ? k750i eller w800i ?


Anbefalte innlegg

Hei har veldig lyst på en w800i.

 

Hadde tenkt å bestille w800i den kommer seg på 2 690,- med youngtalk.

Da får jeg med 512mb minner kort, headset og datakabel.

 

Men så tenkte jeg på å kjøpe en k750i og flashe den til w800i.

Det kommer seg på Kr 1 490,00 med youngtalk + kabel til 298,- og 1 TMS credit 99,- Tilsammen 1887,-

 

Eneste jeg kan se som en ulempe er at du får kun 64mb minne kort med k750i mens du får 512mb med w800i.

 

Noen tips til hva jeg burde velge ? er jo snakk om å spare nesten en 1000lapp og få litt mindre minne. (som jeg egentlig kan oppgradere senere)

 

Edit: Fant litt billigere alternativer på siba.no

Endret av macaune23
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg står også valget mellom disse to telefonene. De er jo nesten like, men på w800 får man jo med bedre headset + minnebrikke + musikkprogramvare, men... så er det dette med tastene da. Når man sender en del SMS er jo tastene viktige, og de fikk jo elendig kritikk da amobil testet w800. Hmm....

Lenke til kommentar

Godt valg mener nå jeg!

Har selv K750i og har testet W800i. Jeg synes K750i er et bedre valg, til en billigere pris :) Tastene er klart bedre på K750i og jeg liker også designet mer. En fordel er også prisen. Det eneste minuset er "flightmode", som K750i ikke har. Men til gjengjeld kan du jo oppgradere dette.

Med 512mb minnekort på K750i får du fint plass til rundt 100 sanger!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...