Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel øker hastighene IGJEN :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ser ikke det helt hva di forandret på Charli linja , dette er jo di sammehatighetene som var på forige forandring ( som var for en lite månedsiden)

 

når jeg sjekker ruteren min så sier den at jeg har 3744/576 .

nå vet jeg at nex oppgir uten overhead på sidene så dette tilsvarer vell di 3000/500 som linjen var på , så det eneste som har skjedd er er 100 mere opp , noe som ikke er det helt store , men klart sier ikke nei takk :D

Lenke til kommentar

Jeg kan vel si at jeg liker NGT! Har gått fra 1200/... til 2500/600. Ikke dårlig, men jeg liker Lyse bedre, men de har ikke komt til meg enda. Får håpe de komme snart :cool:

 

Servicen har NGT enda noe å hente på. Den ENE gangen jeg ringte inn måtte jeg sitte en stund i kø.

Endret av all right
Lenke til kommentar
Prøvde å ringe ngt for å høre om hvilken hastighet jeg for nå og noen andre spm,

dæven meg du er nr  53 i kø :(

La på med en gang :D

Jeg snakket nettopp med de på kundeservice ang oppgradering av mitt studentabonnement, men vedkommende jeg snakket med kunne ikke si noe som helst, da de ikke hadde fått all informasjon ennå.

 

Stod i køen som nr 38, men det tok kun 12 min før jeg kom igjenom :thumbup:

Lenke til kommentar

Regner med dette gjelder surf abbonnementene til ngt også. Må nok uansett belage meg på noen timer telefonkø siden min 2Mbit linje nå ligger på rundt 1400kbits og dsl/internet lampene på modemet har disko under pulten min der de blinker om kapp. Men skal bli fint med 2,5Mbit (når jeg endelig får det) ;)

 

Edit: Din plass i køen er nå nr42 :hrm:

Endret av ^ViFtA^
Lenke til kommentar
Prøvde å ringe ngt for å høre om hvilken hastighet jeg for nå og noen andre spm,

dæven meg du er nr  53 i kø :(

La på med en gang :D

Jeg snakket nettopp med de på kundeservice ang oppgradering av mitt studentabonnement, men vedkommende jeg snakket med kunne ikke si noe som helst, da de ikke hadde fått all informasjon ennå.

 

Stod i køen som nr 38, men det tok kun 12 min før jeg kom igjenom :thumbup:

Har sånn jobb avtale med dem jeg også,så det var det jeg egentlig

lurte på også, for sende mail istedenfor

Lenke til kommentar
Jeg snakket nettopp med de på kundeservice ang oppgradering av mitt studentabonnement, men vedkommende jeg snakket med kunne ikke si noe som helst, da de ikke hadde fått all informasjon ennå.

Jeg er også veldig spent på det siden de satte meg ned fra 4200 til 3600 tidligere i år...

 

Får vi en hastighetsøkning nå, eller er vi "for heldige" for å sitere en fra en annen tråd...

Lenke til kommentar
jaja, dem ligger langt etter los når det kommer til pris, så det blir ikke noe bytte denne  gang heller ;)

Hmmm.. LOS ja.. er det et selskap jeg ALDRI hadde bestilt ADSL fra er det nettopp LOS.

Jeg har hatt NGT i et par år nå, etter å ha vært innom telenor (huff) og bluecom(ok), og er strålende fornøyd med NGT.

 

Kjæresten min bestilte LOS fordi hun fikk noe studenttilbud på det, og min erfaring med denne linja er at den bare en sjelden gang leverer det den skal, og at det stadig er trøbbel med forbindelsen. Den ene gangen mente de at det måtte være en montør som hadde snublet i ledningen i sentralen, hehe..

 

Har hørt fra sikre kilder at LOS sliter (eller har slitt) med kapasiteten i sitt nett..

 

/sjaa

Lenke til kommentar
Er det noen som har registrert i prislisten at NGT nå krever fasttelefon eller nextphone, ellers tilkommer kr. 60 i tillegg på alle abonnement?

Dette vil jo si at jeg som har Bravo abonnement vfil få ny pris kr. 458.- ifra november 2005.  :hmm:

dette gjelder bare for nye abonnementer og ikke gamle kunder såvidt jeg har blitt fortalt.

 

de nye prisene / hastighetene gjelder forresten for nye kunder NÅ, men gamle kunder blir skrudd opp i løpet av september - så alle dere som klager så er det bare å smøre seg med tolmodighet.

 

les pressemeldinger litt bedre nestegang :)

 

--tk

"Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer merverdiavgift. Prisene forutsetter fasttelefon eller NextPhone, ellers kommer kr 60,- i tillegg pr måned. Prisene gjelder for bestillinger foretatt fra og med 24. august 2005. For kunder som har bestilt før dette, der prisene på bestillingstidspunktet avviker fra denne oversikten, vil disse prisene gjøres gjeldende fra 1. november 2005".

 

Den siste linjen kan jo tydes som at prisene på eldre abonnement bli oppjustert fra 1. november, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...