Gå til innhold

Alvorlig problem med Geforce 6600GT - Hjelp!


nitrooo

Anbefalte innlegg

XFX Geforce 6600GT 128mb DDR3

 

Kortet fungerte greit de første måndene men har plutselig fått alvorlige problemer med maskinen og kortet selvfølgelig.

Det som skjer er, når jeg for installert nVidia drivere som skal til skjermkortet så begynner prosessoren å jobbe konstant (hvis man ser under Windows Oppgavebehandling) selvom ingen prosesser tar noe som helst.

Uten nVidia drivere så funker alt okey.

 

Bilde:

http://www.ovlla.com/forum/uploads/post-1-1124841500.jpg

 

Og kan nevne maskinen er ny installert og det er ingen programmer som skulle gjøre dette.

Bios oppgradering er gjort på hovedkortet.

Har prøvd forskjellige drivere, de som følgte med og de nyeste fra nvidia.com!

dxdiag har jeg også kjørt og alt er okey til og med directx 9.0c!

Har prøvd et annet skjermkort og da funket det fint, også har kortet vært hos komplett.no og dem sa kortet fungerte "OK"

 

Hva mer kan være galt?

Endret av nitrooo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå prøvd den hos kompisen min, og da ville den ikke komme på. Windows oppstart ser man men etter det blir det blackscreen.

Har prøvd den på 3-4 forskjellige maskiner, og har kun kommet på min maskin som gjør at CPU jobber.

 

Så jeg regner med at kortet er defekt og da jeg sist gang sendte kortet inn til komplett.no så tror jeg ikke at kortet er blitt testet engang.

 

Sender den inn nå, takk for alle svar!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...