Gå til innhold

Nye deler, hvilke..


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har nå en xp2500 (barton?), 256+512 meg med XMS 3200 minne moduler (vanlig DDR-ram) og et radeon 9800 pro.

 

Er det noen vits i å oppgradere dette? Kan jeg bruke det gamle minnet og evt. kjøpe ny cpu/hk/vga? Kom gjerne med anbefalinger til nye deler..

 

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merk deg meldingen som ligger i toppen av kategorien vedr. retningslinjer for kategorien.

 

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

 

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

  • Døme på gode emnefelt:
     
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
     
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
     
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
     
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K
     

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...