Gå til innhold

Visning av tapte anrop på Samsung


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min Samsung Z500 i en måneds tid, og er i grunnen ganske fornøyd. I det siste ser jeg også at det reklameres i media for denne telefonen som "fremtidstelefonen"... :dontgetit:

 

Joda, telefonen har masse fancy den, og derfor tror jeg inntil det motsatte er bevist at det er jeg som har gått glipp av noe, og ikke at telefonen mangler noe så elementert som markering av tapte anrop. :(

 

For å utdype dette litt: På displayet på utsiden av telefonen har man en "todelt" lcd med en øvre del som deafault alltid er tent og som viser klokke, om man har ulest SMS, signalstyrke etc, men om man har tapte anrop må man åpne opp for å se.

 

Mulig at det er noen triks for å få nedre del av den ytre lcd-skjermen til å lyse opp for å se om man har tapte anrop, men det er komplett umulig for meg å forstå at når man har valgt den type løsning som Samsung har, at man da ikke har et icon som symboliserer tapte anrop, evt et felles icon for ny sms/tapt anrop/tapt alarm..

 

Fortell meg at det kun er en innstilling jeg mangler, og at jeg tar feil.. please !?

 

Thomas2005

post-19-1124830944_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Min telefon viser ubesvart anrop i det displayet i ca 10-15 sekunder etter anropet. Når displayet slukker blir også den informasjonen borte. Utrolig irriterende!

 

Har opplevd mange ganger at jeg har hatt et tapt anrop som jeg ikke har fått med meg, fordi de har ringt mens jeg var borte fra telefonen en kort stund. Et kjapt blikk på telefonen avslører jo ikke at jeg har et tapt anrop.

 

Må da finnes en eller annen løsning på dette?!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...