Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Cpu, Ram eller en HDD feil?


Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat fått meg et nytt hovedkort [ABIT NF7-S-2(G)] + en ny PSU [ bZerk 500w] siden hovedkortet tok kvelden. Lurer på en ting siden det at har testet skjermkortet mitt i en annen kompis sin pc og det fungerer fint i han sin pc men ikke i min.. FPS dropper ille! (I Cs 1.6). Har tenkt og teste minnebrikker og cpu i han sin pc. Men en ting jeg lurer på hvorfor dettte skjer? Er det en hardware feil? Ville hardware'n i det hele tatt funka om det var no galt med den?

 

Som en siste løsning lurer jeg på om dette er HDD'ens feil? Eller om det høres ut som et problem med rammen?

 

Jeg sendte inn hovedkortet siden jeg trodde det var defekt men det er det tydeligvis ikke.. Kan få updates forårsake dette?

 

(Ja jeg har prøvd og formatere fler ganger, reinstallere skjermkort drivere og BIOS updates for HK'et)

 

HARDWARE:

 

Amd Athlon XP 3000+

Powercolor Radeon 9800 PRO

Corsair duel channel ddr ram 1024

ABIT NF7-S2(G)

Seagate Barracuda 200 GB 7500RPM ( C disk )

Western Digital IDE Hdd ( D disk )

 

Takker for alle seriøse svar!

 

Mvh CorsHair

Endret av CorsHair
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mhm har det.. Men kompisen min prøvde alle mine deler inni hans pc og da fungerte det supert! Alt gikk som det skal osv.. Prøvde med hans deler i min og og alt var like mongo som det var med mine deler.

 

Noen som veit hva dette kan være? Kan jeg være så "uheldig" som kan ha fått 2 defekte hovedkort etter hverandre? Eller er det bare det at hardwaren min ikke passer sammen med HK'et?

 

TRENGER HJELP!

 

Mvh CorsHair

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...