Gå til innhold

Samle alle mail til en adresse?


the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, du må registrere deg på passport.com.

du kan registrere deg med en ikke-hotmail-konto på msn.. det har iallefall jeg gjort...

 

jeg tror trådstarter mente at han kunne "sentralisere" to mailkontoer hos en tredje konto.. og dette går fint. du kan enten videresende mailen eller hente/sjekke mail på andre mailkontoer hos feks gmail....

Lenke til kommentar
@ ilpostino: akkurat hva jeg mener. Vil bare være avhengig av en mailkonto.

nå bruker jeg ikke gmail så jeg vet ikke hvilke alternativer som går ann der, men ut ifra det jeg vet om andre lignende klienter (yahoo mail og hotmail) så skal det være mulig å gjøre det du spør om...

 

edit: har nå anskaffet gmail-konto og lett litt i innstillingene. det virker ikke som det er noen innstillinger som gjør at gMail kan hente mail fra andre servere, så et alternativ vil da kunne være å videresende mail til gmail-kontoen din.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Har samme problem selv.

Finner desverre ingen måte som gjør at mailen på hotmail-kontoen min blir automatisk videresent til gmail.

 

Noen som vet dette?

vet at mail @ yahoo.no har muligheten til å hente mail fra andre servere... men der er det ikke så mye lagrnigsplass da....

Men nå ville jeg at alle mailene mine på hotmail-kontoen skulle sendes til Gmail-kontoen.

 

Kanskje mulig å bruke yahoo som et mellomledd. Litt tungvint da. Får vel heller opplyse alle som sender til hotmailen min at de heller skal sende mail til gmailen min....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...