Gå til innhold

Aopen XC CUBE EZ65-II - Er den fortsatt aktuell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs litt på hva du skal bruke den til. Har selv 2 stk av denne i svart. En på kjøkkenet (kona sin) og 1 på kontoret. Kjører en 3.2 Prescott CPU, med 2 Gb Geil minne, 800 Gb Hard-disk (2 stk Seagate 400gb), og et Gainward GF 6800LE skjermkort.

 

Du må huske på et par ting når det gjelder kabinettet : At det er socket 478 (eldre type pentium sokkel, støtter Pentium celeron og Pentium 4 prescott opp til 3.2MHz)

 

Skal du spille litt krevende spill, så MÅ du ha et brukbart AGP skjermkort, og dette igjen vil føre til litt dårligere luftgjennomstrømning i kabinettet, som igjen kan føre til at CPU vifta "girer" seg opp litt oftere enn når du bruker det integrerte skjermkortet. Du må også huske at kabinettet "bare" har 275W PSU, så det er grenser hva du kan sette inn, men kjører selv stabilt og "stille" med overnevnte komponeter.

 

Så jeg vil påstå at hvis du ikke er av den typen som skal absolutt ha det "siste" og "hotteste" av komponeter så vil denne maskinen leve opp til dine forventninger.

 

Btw, jeg bytta fra et Lian Li PC60 kabinett til barebone'n fordi jeg var lei av et stort, "støyende" kabinett.

 

Må si meg MEGET fornøyd, og så er det jo ganske stilig da.

Endret av MoNoXiDe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...