Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.guardian.co.uk/science/2012/feb/07/neuroscience-soldiers-control-weapons-mind?INTCMP=SRCH

 

"Since the human brain can process images, such as targets, much faster than the subject is consciously aware of, a neurally interfaced weapons system could provide significant advantages over other system control methods in terms of speed and accuracy," the report states. <- dang.

 

 

DANG!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Med bøter eller fengsel inntil 6 måneder eller begge deler straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt på offentlig sted bærer kniv eller et lignende skarpt redskap som er egnet til bruk ved legemskrenkelser. Medvirkning straffes på samme måte. Forbudet gjelder ikke kniv eller annet redskap som brukes til eller bæres i forbindelse med arbeid, friluftsliv eller annet aktverdig formål. "

 

Edit: Kilde.

Endret av bazukh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, er nok litt kit-hore, skal innrømme det. Fekk plassert den sidelengs i belte, så nå er den ikkje i vegen.

Kan dessverre ikkje opplyse om kor eg jobbar.

 

Gratulerer med dagen! Du er i førstegangstjenesten v&s i luft. Det har aldri vært hemmelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Korrekt som HOK her seier.

akila: Har skrevet under på taushetserklæring, så kan sei det, men kan då bli straffa for det. Tviler sterkt på at du veit om alle "hemmelege" stillingar, sjølv om du kanskje ønsker å tru det.

Ikke stillinger, men steder.

Når man sier "kor eg jobbar" er det jo enten fysisk lokasjon eller hvor som i hvilken stilling.

Lenke til kommentar

Korrekt som HOK her seier.

akila: Har skrevet under på taushetserklæring, så kan sei det, men kan då bli straffa for det. Tviler sterkt på at du veit om alle "hemmelege" stillingar, sjølv om du kanskje ønsker å tru det.

Ikke stillinger, men steder.

Når man sier "kor eg jobbar" er det jo enten fysisk lokasjon eller hvor som i hvilken stilling.

Legger diskusjonen død der, då eg ikkje ønsker/trenger å gå djupare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...