Gå til innhold

Hviket yrke for 1.000.000kr året?


play`ern

Anbefalte innlegg

Nå har jeg rensket opp ymse innlegg i denne tråden.

 

Alt som har med pyramide/MLM/nettverk å gjøre skal heretter tas ett annet sted. Microlaxx har allerede en annen tråd om sitt lille "korstog", ikke bland det inn her.

 

Reklamering = ferie

5559690[/snapback]

 

Det gir deg vel ikke rett til å fjerne mitt forslag.. det er et forslag på lik linje med alle andre sine forslag...

 

Hva med å titte nærmere på nettverksmarkedsføring? Det ligger utrolige muligheter i det om du _velger rett selskap_ som er seriøst og selvfølgelig ikke et pyramideselskap.

5564419[/snapback]

 

Microlaxx er herved blitt utestengt i 3 dager, hvis flere ønsker å hoppe på toget, be my guest, jeg er klar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Spørsmålet var: "Hviket yrke for 1.000.000kr året?"

 

Veldig mange "gode tips & Råd" her.

Lurer bare på hvor mange som tjener over millionen?

 

Starte egen bedrift krever som regel høyrisiko kapital og årevis med blodslit. Men for all del, har man en god ide, kan det være vel værdt forsøket. Da snakker jeg ikke om en vanlig Rørlegger, eller snekker som vanligvis har mye arbeid.

 

Min svoger er øyenlege og som han sier selv, tjener han "uforskammet godt" i forhold til arbeidsmengen. Han ligger på rundt 1,5 Mill men så har han 11 års legeutdannelse.

 

Til moderator: Nettverksmarkedsføring er et meget fint yrke som mange lever godt av og jeg synes det er feil å ignorere dette sannsynligvis på bakgrunn av negativ media omtale av noen få useriøse aktører i bransjen.

 

Det er et yrke som er kommet for å bli.

Lenke til kommentar

Til moderator: Nettverksmarkedsføring er et meget fint yrke som mange lever godt av og jeg synes det er feil å ignorere dette sannsynligvis på bakgrunn av negativ media omtale av noen få useriøse aktører i bransjen.

 

Det er et yrke som er kommet for å bli.

 

Det er helt greit, men Microlaxx har en egen tråd om "sitt" nettverksmarkedsføringssystem, og har gjentatte ganger fått beskjed om å holde det der.

Lenke til kommentar

Til moderator: Nettverksmarkedsføring er et meget fint yrke som mange lever godt av og jeg synes det er feil å ignorere dette sannsynligvis på bakgrunn av negativ media omtale av noen få useriøse aktører i bransjen.

 

Det er et yrke som er kommet for å bli.

 

Det er helt greit, men Microlaxx har en egen tråd om "sitt" nettverksmarkedsføringssystem, og har gjentatte ganger fått beskjed om å holde det der.

5613555[/snapback]

 

er enig at det tok litt av.. men jeg nevnte enkelt og greit netttverksmarkedføring som et alternativ også kommer bedreviterne og sier at det bare er pyramider og at det er ren svindel, noe som selvfølgelig er helt feil... da må jeg vel få svare på det? Og du fjernet alle mine innlegg inklusivt det opprinnelige...

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest Slettet+61342

Velg heller en allsidig utdanning innen ingeniør, økonomi, logistikk mm. Her ligger vel snittlønna på rundt 400K i året men den er bare veiledende siden alle områdene har så og si uendelig utviklingspotensiale mtp yrker. Så om du satser på å bli rik bør du først og fremst velge en utdanning med en jobb der du trives og er villig til å jobbe for å få en karriere. Utdanning innenfor de nevnte ovenfor kan anbefalest ettersom en kan tjene alt fra 400K - 1-3Millioner+ :) Selv går jeg skipsdesign, men blir ikke skipsdesigner av den grunn, er bare en brasnje med mange muligheter

Lenke til kommentar

Velg heller en allsidig utdanning innen ingeniør, økonomi, logistikk mm. Her ligger vel snittlønna på rundt 400K i året men den er bare veiledende siden alle områdene har så og si uendelig utviklingspotensiale mtp yrker. Så om du satser på å bli rik bør du først og fremst velge en utdanning med en jobb der du trives og er villig til å jobbe for å få en karriere. Utdanning innenfor de nevnte ovenfor kan anbefalest ettersom en kan tjene alt fra 400K - 1-3Millioner+ :) Selv går jeg skipsdesign, men blir ikke skipsdesigner av den grunn, er bare en brasnje med mange muligheter

 

 

Støtter denne, utdannet ingeniør. Begynte nettopp i min første jobb hvor jeg kan tjene utrolig med penger og videre karriere er veldig lys :)

Lenke til kommentar

Dette var en gammel tråd, lurer på og "aktivere den igjen, se ka som skjer :)

Æ tjener 1 mill i året, men når skatten e vekke er det bare 185000 igjen.

Men du vil vel ha 1 mill netto?

Nå burde jo trådstarter være under videregående, lurer på hvordan det går :)

 

Hva mener du når du sier "skatten"? Det finnes ikke én skatt på over 80% så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...