Gå til innhold

Druid Sammen med Priest i Grupper


Anbefalte innlegg

For meg er det slik: Er det en priest I party, healer den. At Druiden er Resto specca og Priesten shadow gjør ikke forskjell. Priesten healer. Dette irriterer meg

 

Blir det diskusjon om hvem som skal heale kommer alltid en altvitende Warrior og sier "Priest heals or I'll kick!" Dette er også irriterende.

 

Så mitt spørsmål er: Hva gjør en Resto-specca druid hvis den er i gruppe med priest?

 

P.s. Jeg ser helst at Druidene svarer meg på dette spørsmålet. Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke problemet. I ubrs/scholo/strat er det ofte med 2 healers, kanskje 3, har aldri vært trøbbel med hvem som skal heale, vanligvis tror jeg de ordner det slik at de healer hver sin gruppe om de er 2 (evt. 3 om det er snakk om ubrs), og om de er 3(4-5) så er en av dem "personal healer" for MT.

Lenke til kommentar

I en vanlig 5-man instance tviler jeg på at noen merker forskjell på om det er druid eller priests som healer. Har dog fått høre mange ganger at jeg har healet mye bedre enn priester folk har groupet med tidligere, så det kommer nok mest ann på personen.

 

Pleier sjelden å groupe med priest av den enkle grunn at dette sakker ned gruppen kraftig i instances (men man dør da heller _aldri_ heh). Men når jeg healer i 5-manns så foretrekker jeg å ha en shaman for ress.

 

edit:

 

For å konkludere... de som tror at en priest healer så mye bedre enn druids tar feil og begge klassene healer mer enn godt nok ettersom wow ikke er et spesielt vanskelig spill.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Så mitt spørsmål er: Hva gjør en Resto-specca druid hvis den er i gruppe med priest?

Jeg har groupet masse med en holy speccet priest.. Det har vært meg(druid), warlock, warrior og paladin eller rogue. Priesten tar seg av healingen og jeg gjør det druid skal gjøre.. Support. Kast noen Reju innimellom.. bruk innervate på priesten når han trenger det.. Du kan gå i bearform og offtanke adds til maintarget er dødt. Eller du kan stå og gjøre det du kan av skade på maintarget.

 

Druid er en support klasse og så lenge det er en annen healer er det dette du kommer til å gjøre. Jeg og priesten har også byttet på noen ganger ved at han går i shadowform og gjør damage mens jeg healer. Det fungerer også ganske bra.

 

Håper dette hjalp deg litt..

 

-Mites-

Lenke til kommentar
Det er utrolig mye forskjell på folk, men vanligvis foretrekker jeg prester fremfor druider. Jeg er sikkert litt biased, siden jeg spiller en prest selv, dog :)

 

Er bare så mye bedre å få en shield og renew på seg, og så flash heals, enn det er å se hp-en gå fra 20 til 100 til 20 til 100.

20 til 100 til 20? Mener du at Druid bare bruker full heal når de healer? Du vet at de kan bruke HoT eller En lavere rank av Healing touch?

 

 

Edit: Jo, takk. Det hjalp litt mites

Endret av Osc4r
Lenke til kommentar
Jeg foretrekker uansett prester. Flash heal er genialt, og blandet med shield og renew er det suverent mot flere mobs. Druider er vel omtrent like bra på single-targets imho.

Som druid pleier jeg å slenge på regrowth + rejuv på tank og rejuv på alle andre... Dette holder alle 4 i gruppen på ca. 100% liv hele tiden, så man får aldri lite liv (under 30%). Ikke grusomt manaeffektivt å holde alle på 100% hele tiden, men man må som oftest stoppe pga mage/hunter/shaman uansett.

Lenke til kommentar

Nå er presten min bare level 49, men i Maraudon grouper jeg bare med venner, så de kan sakene sine, og da faller jeg sjeldent eller aldri under 60% mana. Shielder og renewer MT før vi går i kamp, og hiver en flash heal nå og da. Mot princess pleier jeg å ha rundt 30% når vi er ferdig, og da er den dyre Prayer of healing også brukt et par ganger.

Lenke til kommentar

Priest har den beste buffen i spillet da, Disp/holy = +72stam i en time i level 60 = 720hp, + det har shield, + normal heals på nesten 3000 med 3.5sec cast eller noe sånt, men det er det samme om man har med en druid eller priest, merker ikke forsjell på healinga untatt shieldet til priesten. Rest specca druids, har instant heal, noe som ikke priester har

Pleier sjelden å groupe med priest av den enkle grunn at dette sakker ned gruppen kraftig i instances (men man dør da heller _aldri_ heh). Men når jeg healer i 5-manns så foretrekker jeg å ha en shaman for ress.
SBS kan du forklare den? Priester sakker ned gruppen kraftig, hvordan da? Har en level 55 priest og jeg forstår ikke hva du mener med sakker ned grupppen
Lenke til kommentar
Priest har den beste buffen i spillet da, Disp/holy = +72stam i en time i level 60 = 720hp, + det har shield, + normal heals på nesten 3000 med 3.5sec cast eller noe sånt, men det er det samme om man har med en druid eller priest, merker ikke forsjell på healinga untatt shieldet til priesten. Rest specca druids, har instant heal, noe som ikke priester har
Pleier sjelden å groupe med priest av den enkle grunn at dette sakker ned gruppen kraftig i instances (men man dør da heller _aldri_ heh). Men når jeg healer i 5-manns så foretrekker jeg å ha en shaman for ress.
SBS kan du forklare den? Priester sakker ned gruppen kraftig, hvordan da? Har en level 55 priest og jeg forstår ikke hva du mener med sakker ned grupppen

men skjold blir vel som en instant heal, hvis vi ser bort i fra at den kan dispelles :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...