Gå til innhold

17 mann tar ned onyxia


Anbefalte innlegg

En warrior, en priest, en druid, en mage og en warlock? Også kjører man på med goblin rocket helmet og litt stasj. Sleepe og greier. Chain-feare og. Ikke så vanskelig, egentlig.

Ikke kjangs. Tom for mana før han er nede.

 

Onyxia burde kunne taes ned med svært få, faktisk. 1 god tank + 3 healers er egentlig alt som skal til (kan være greit med litt damage for å få henne ned før 2023 men noen nødvendighet? Neppe.).

 

Edit: når det er sagt, mulig hun starter nye faser om du bruker _veldig_ lang tid på henne.

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
grei nokk kill. men onyxia er lissom ikke så big deal....... blir litt: drakkisath taken down by 5 man group......  vanskelig, men ikke så stort.....

5-manns UBRS er ikke det jeg vil kalle lett...

er det folk som faktisk har klart å ta Generalen ned 5 -mann?

Tja, blir litt stress å heale en som tanker drakki + 1 add. =P

Lenke til kommentar

Dere er alle så innmari søte når dere legger ut om hvor lett alt mulig er. 5 personer på mob X, 10 personer på mob Y etc. etc.

 

Hva med å legge frem videoer her som viser hvor utrolig uberkuleflinke dere er i stedet for å trekke ned andres prestasjoner?

 

Hvis generalen er så enkel med 5 personer er det jo bare å sette i gang. FRAP det og legg ut link her :p

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

ser ut til at folk ikke tåler at noen er bedre enn dem. selv kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om noen hadde på et magisk vis gjort 5man MC eller eid meg i PvP...

 

er alltid sånn overalt.

 

en sier "jeg og min guild gjor onyxia 25mann"

 

så kommer en annen "lolol det er akkurat ikke store saken nu for tida"

 

og i PvP "jeg pleier å eie frost mages rimelig lett som rogue uten prep"

 

så kommer en å si "de frost mages må ha sugd noe jævlig"

 

please.. bare hold kjeft ok?

Lenke til kommentar

Men som PcT sier over her, prøv onyxia med 30mann, da med god tank såklart og litt eq men det blir fort enklere enn å en klumsete 40gruppe.

Og det som bedre er, mer dkp til alle. dkp/30 > dkp/40 :D:D:D

 

Men 17 mann! det er bra gjort! *bøyer seg i støvet*

 

Og noen som tar generalen 5man, den gruppa vil jeg se for det " gibb free epix" team isåfall.

Lenke til kommentar
Men som PcT sier over her, prøv onyxia med 30mann, da med god tank såklart og litt eq men det blir fort enklere enn å en klumsete 40gruppe.

Og det som bedre er, mer dkp til alle. dkp/30 > dkp/40 :D:D:D

 

Men 17 mann! det er bra gjort! *bøyer seg i støvet*

 

Og noen som tar generalen 5man, den gruppa vil jeg se for det " gibb free epix" team isåfall.

jeg tror ikke noe på det.

Lenke til kommentar
En warrior, en priest, en druid, en mage og en warlock? Også kjører man på med goblin rocket helmet og litt stasj. Sleepe og greier. Chain-feare og. Ikke så vanskelig, egentlig.

Ikke kjangs. Tom for mana før han er nede.

 

Onyxia burde kunne taes ned med svært få, faktisk. 1 god tank + 3 healers er egentlig alt som skal til (kan være greit med litt damage for å få henne ned før 2023 men noen nødvendighet? Neppe.).

 

Edit: når det er sagt, mulig hun starter nye faser om du bruker _veldig_ lang tid på henne.

Har du selv sloss mot Onyxia? 4 mann? Du kødder? Hva med whelps? Og den insane dmg`n hun gjør?

Lenke til kommentar
ser ut til at folk ikke tåler at noen er bedre enn dem. selv kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om noen hadde på et magisk vis gjort 5man MC eller eid meg i PvP...

 

er alltid sånn overalt.

 

en sier "jeg og min guild gjor onyxia 25mann"

 

så kommer en annen "lolol det er akkurat ikke store saken nu for tida"

 

og i PvP "jeg pleier å eie frost mages rimelig lett som rogue uten prep"

 

så kommer en å si "de frost mages må ha sugd noe jævlig"

 

please.. bare hold kjeft ok?

enig.enig.

Lenke til kommentar
En warrior, en priest, en druid, en mage og en warlock? Også kjører man på med goblin rocket helmet og litt stasj. Sleepe og greier. Chain-feare og. Ikke så vanskelig, egentlig.

Ikke kjangs. Tom for mana før han er nede.

 

Onyxia burde kunne taes ned med svært få, faktisk. 1 god tank + 3 healers er egentlig alt som skal til (kan være greit med litt damage for å få henne ned før 2023 men noen nødvendighet? Neppe.).

 

Edit: når det er sagt, mulig hun starter nye faser om du bruker _veldig_ lang tid på henne.

Har du selv sloss mot Onyxia? 4 mann? Du kødder? Hva med whelps? Og den insane dmg`n hun gjør?

Ok, for å formulere meg litt annerledes: 1 god tank og 3 healers kan holde Onyxia under kontroll i det uendelige. Hvis man får problemer med whelps trenges det selvsagt noen til å ta seg av det. Men for Onyxia selv trenger man ikke mange.

Lenke til kommentar
En warrior, en priest, en druid, en mage og en warlock? Også kjører man på med goblin rocket helmet og litt stasj. Sleepe og greier. Chain-feare og. Ikke så vanskelig, egentlig.

Ikke kjangs. Tom for mana før han er nede.

 

Onyxia burde kunne taes ned med svært få, faktisk. 1 god tank + 3 healers er egentlig alt som skal til (kan være greit med litt damage for å få henne ned før 2023 men noen nødvendighet? Neppe.).

 

Edit: når det er sagt, mulig hun starter nye faser om du bruker _veldig_ lang tid på henne.

Har du selv sloss mot Onyxia? 4 mann? Du kødder? Hva med whelps? Og den insane dmg`n hun gjør?

Ok, for å formulere meg litt annerledes: 1 god tank og 3 healers kan holde Onyxia under kontroll i det uendelige. Hvis man får problemer med whelps trenges det selvsagt noen til å ta seg av det. Men for Onyxia selv trenger man ikke mange.

Hørt om fase 2 ?

Lenke til kommentar
Men som PcT sier over her, prøv onyxia med 30mann, da med god tank såklart og litt eq men det blir fort enklere enn å en klumsete 40gruppe.

Og det som bedre er, mer dkp til alle. dkp/30 > dkp/40 :D:D:D

Det er det dummeste jeg har hørt hittil i dag.

Er folka du spiller med rutinerte og vet hva de gjør er det da uansett enklere med flere.

 

Husker ikke regler for DKP men er det du sa riktig er jeg enig der da.

Lenke til kommentar
grei nokk kill. men onyxia er lissom ikke så big deal....... blir litt: drakkisath taken down by 5 man group......  vanskelig, men ikke så stort.....

erm drakki med 5 mann er vel ganske stort?

 

når han setter MT`en ut blir det vel litt pes? og så har du 2xchromatic guardians oppå det igjen..

En warrior, en priest, en druid, en mage og en warlock? Også kjører man på med goblin rocket helmet og litt stasj. Sleepe og greier. Chain-feare og. Ikke så vanskelig, egentlig.

Så herlig at du foreslår å sleepe mobs som ikke lar seg sleepe.

 

Har du kanskje et bedre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...