Gå til innhold

Registrere en spillers komplette stats i BF2..


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Det jeg er ute etter er; Hvordan kan jeg lokalt lagre alle spillere sine komplette stats? I bunn og grunn nesten det samme som vises i spillerens konto. Dette skal brukes som en server statistikk, og muligheten til eventuelt å se om spilleren "jukser" på serveren.

 

F.eks ved at en spiller som har 100 knife kills i løpet en eller flere runder ville jo vises i en slik lokal status statistikk...

 

Det må jo finnes en innstilling til dette i Battlefield 2, i og med at den serveren du spiller på sender over dine bevegelser til en sentral server (les:din konto) hos Gamespy eller EA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Nærmeste jeg kommer er denne siden:

 

Nja.. Vet ikke helt, denne må signere for å få du stats, men jeg snakker om hvordan på en måte "patche" seg inn på feeden som sendes i fra min server og ut til EA/ Gamespy sin stats server..

 

Slik at jeg får en "kopi" av spiller statsene som jeg lagrer lokalt, på min maskin/ gameserver... :hmm:

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...