Gå til innhold

Prosjekt amatørpodcast og mikrofon


Anbefalte innlegg

Ved første forsøk på å laga amatørradio med enkel PC-mikrofon, blei lydkvaliteten rett og slett elendig. Ingen "loopback" (at eg høyrer meg sjølv i øyrehøgtalarar), maengder av pff og sshh, samt veldig varierande bassmengde på stemma.

 

Korleis kan ein forbetra lydkvaliteten på denne type opptak?

 

Merk at innspelingslokasjonen aldri er lydisolert (type, lydstudio) og at mikronen ofte er håndholdt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(bump)

 

Er det mogeleg å lyden frå mikrofonen over i eit hodesett på direkten?

 

Eg har no ein mikrofon i laptopens mik-inngang (opptak fungerer fint) og eit hodesett på øyrene, men lyden kjem ikkje i hodesettet før eg avsluttar opptaket og trykkar play.

Lenke til kommentar
Ingen "loopback" (at eg høyrer meg sjølv i øyrehøgtalarar)

Dette kan komme av at lydkortet ditt ikke har støtte for full duplex?! (Full duplex,

En kommunikasjonsprotokoll som tillater at kommunikasjonskanalene kan sende og motta data til samme tid. Til sammenlikning vil halv duplex bare tillate at informasjon enten blir sendt eller mottatt i en retning til samme tid).

maengder av pff og sshh

Det du kan gjøre her er enkelt og greit og kjøpe en "vindhette", eller lage /kjøpe ett pop-filter.

veldig varierande bassmengde på stemma

Her kan du bruke en enkel EQ. Det finnes utalige software filtre og EQ`er som er gratis og som funker bra.

En annen ting som også er viktig er å prøve å holde en gjevn avtand til mikrofonen. Prøv og hold mikrofonen i litt forskjellige vinkler og med forskjellige avstander når du prater så hører du fort når du får mye bass, lite bass, diskant osv osv.

 

Skal du ha nytt utstyr men ikke ønsker å betale dyre dommer så kan f.eks dette lydkortet og denne mikrofonen være en bra start.

Lenke til kommentar

Bukker for bra svar!

(lenkene funka ikkje, men eg fann fram likevel)

Roland UA-25 til NOK 2 100,- og THX-audio RC1 til NOK 890,- var litt i meste laget.

 

Eg har fått lånt meg ein Sony ECM-MS907 som fungerer veldig bra, og skal senda epost til Acer (som har produsert laptopen med Realtek AC97-lydkortet) og spør om lydkortet støttar full duplex).

 

Om kortet ikkje støttar dette, må eg anten bruka eksternt lydkort, eller klara meg utan...

 

PS! Blir glad for tips om eksterne lydkort med støtte for full duplex som kostar under tusenlappen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...