Gå til innhold

Ram og BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maks i 1600x1200 med alt maks holder ikke 1 gig til. Har hatt det selv, og 2 gig måtte jeg ha for å kjøre med så høy oppløsning. Å gå fra 1 gig til 2 gig da var som natt og dag. I lavere res så går 1 gig glatt.

Hadde peak med minneforbruk på 1.3 gig når jeg hadde alt maks.

Og hvilke specs har du ?

Lenke til kommentar

4000+a64, 7800gtx, a8n sli deluxe hk, 3 gig ddr1 ram.

 

Så beviser vel egentlig at med alt maks så krever spillet mer enn 1 gig... ;)

 

Hadde masse hakking ingame før eg skaffa meg over 2 gig ram. Med 2 gig ram forsvant den hakkingen helt. 3 gig har jeg bare fordi jeg hadde 2x 512 brikker liggende i tillegg til de 2x 1 gig jeg kjøpte.

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

Martin...din post viser hvor god grad av kunnskap du har om grafikk da... :)

Men Cetra....med absolutt alt på maks så opplever du vel litt hakking i starten av spillet og av og til når det skjer heftige ting på skjermen?

Forøvrig kan jeg si at lastingen av brett gikk fra 2 minutter til 20 sekunder med samme maskin bare med 3 gig ram istedet for 1 gig.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har nettopp spilt BF2 en hel natt. Kan ikke si jeg har noe problemer med absolutt alt på max, til og med med 4x AA(max). Det tar litt tid å connecte til serverne, men det er jo internetten, og når jeg er ingame så merker jeg at mappet lagger litt de første sekundene, jeg anntar at dette er den siste delen av loading av texturer og enviroments osv, og så går alt helt mykt. Hvis noen kan gi meg fps kommandoen så skal jeg si hvor mye fps jeg får også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...