Nessi Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hei! I de siste dagene får jeg ikke connecte til Catch Gamer eller Battlefield.no Servere (counter strike source) Spillet funker fint på andre vanlige servere. Mvh Even
MemorY Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 tipper en god gammeldags reinstall skal gjøre susen.
Nessi Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Var ikke lenge siden jeg reinstalla jo, tar jo så sabla lang tid
Matias Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hei!I de siste dagene får jeg ikke connecte til Catch Gamer eller Battlefield.no Servere (counter strike source) Spillet funker fint på andre vanlige servere. Mvh Even Prøv å slett filen...
Nessi Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 prøvde og slette fila, men samme feil, har oppdaget at det er flere servere enn cg og bf.no sin servere, men noen servere funker. Noen som vet hva som kan være galt?
danilovic Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Surf veven til en av de respektive tjenerne, og se om du kan få lasta ned fila der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå