Gå til innhold

Trenger hjelp til å sette opp PC


Anbefalte innlegg

Hei skal ha en ny PC, en spille PC som vil stå i stua..den skal ikke være en HTPC, men mer en PC i stua liksom...den skal spilles på, fungere som musikk/film spiller..og ellers gjøre alt mulig annet på....som en vanlig PC...

 

Kan noen sette opp en data til meg?eller vise meg et godt tilbud til cirka 10k?

Endret av AMK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Se også Sticky og retningslinjene for mer informasjon om emnefelt. Der kan du lese at en emnetittel i denne kategorien skal innholde mer info enn bare at du skal kjøpe eller selge PC. Den skal gjerne fortelle noe om bruksområde, budsjett og evt. preferanser på deler du ønsker deg.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

Tenkte bare å kjøpe ny maskin, altså innmaten i kabinettet..

 

Har nettverkskort...

 

Vil gjerne ha en kombinert Cd/dvd brenner og cd-rom hvis det finnes?

 

Eller hvertfall cd/dvd brenner i et..

 

Vil også ha et sånn kabinett som ser ut som en forsterker..men det må kunne være stort nok til å bygge ut litt...

 

Håper på noen svar og tips..

Lenke til kommentar

kabinetter finner du på microplex.no

 

dvd brennere brenner og leser cd'er også

 

bygg et amd socket 939 system med en 3200+, 1gb minne og en 200 (eller større) s-ata disk. hovedkort kan være f.eks asus a8n sli premium.

 

skjermkort er ikke så lett å si, kommer ann på pris, mene om du har råd, 7800gt ;)

 

en zalman cpu kjøler er stillegående. en mist psu er stillegående. papst vifter er stillegående. alle delene er av høy kvalitet

 

håper det hjelper litt. om du vil ha mer nyaktig hjelp så kan jeg sette opp et system for deg

Lenke til kommentar

hehe..ja..men jeg er ikke så intressert i fjernkontroll...og alt det greiene. Hele ideen er bare å skjule det store stygge kabinettet jeg har...Vil bare ha et kabinett som ser ut som en forsterker, gjerne sort..men med nok innganger..altså der hvor nettverkskortet, skjermkortet etc er på baksiden...så på tilbudet til Netshop.com...det til ca.8500, med Barebone Shuttle kabinett...kunne det være noe?hva ekstra må jeg isåfall ha?

 

Er det noen som hadde gittet å skrive opp en liste over delene til en allrounder maskin...spille, surfe på nettet...PC skal kobles til en 37" LCD skjerm...så hvis jeg må ha noen spesielt sterkt skjermkort så...vet dere hvertfall det...

 

takker for alle svar. Takk Spirre, for innlegget...hehe...hadde du kunnet skrive et sytem til meg så hadde jeg være fryktlig takknemlig...

 

dere merker kanskje at ikke formuleringen er helt fin..det er fordi jeg ikke har peil...enkelt å greit, derfor spør jeg omverden..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...