Gå til innhold

faner i firefox? trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke en utvidelse for å få til dette. Skriv i adresselinja: about:config > Deretter skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja > Sett denne til "true"(dobbeltklikk på linja). > Start Firefox på nytt og du vil finne den nye funksjonen i tools>option>advance - tabbed browsing.

Lenke til kommentar
innebærer det at også popup vinduer blir tvunget inn i tabs? dersom dette er tilfelle kan det være kontraproduktivt

Jeg bruker Tabbrowser Extensions, så jeg vet egentlig ikke.

 

Kan man flytte på fanelinjen med Tabbrowser Preferences, slik at fanene ligger rett over startlinjen?

 

Edit: Jaggu kunne den det! Tror jeg hopper over til Tabbrowser Preferences da, Tabbrowser Extensions har så mange unødvenfige funksjoner jeg ikke trenger. Blir veldig uoversiktlig.

 

Kan man få linker man trykker på med den midtre museknappen til å åpnes i bakgrunnen med TP?

Endret av miCro
Lenke til kommentar

ja og ja, det jeg likte med t.extensions før var muligheten for å lagre sessions, nå bruker jeg t.prefs + sessionsaver og er fornøyd. sist jeg brukte t.extensions var den ekstremt buggete, er visst bedre nå, men jeg trenger ikke så mange valg for å si det sånn. en utvidelse som øker i popularitet for tiden er tab mix og tab mix plus (som skal ha en form for sessionsaver i neste utgave), men jeg holder meg til t.prefs foreløpig :whistle:

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
hmm. vent nå litt :D ser ikke umiddelbart at det er mulig nei, har ikke mus her heller så jeg får ikke testet.

 

edit: jo, det funker det. må bare se hvor denne innstillingen er

 

edit2: her er noen av mine innstillinger i allefall. funker fint her

Flott! Nå var alt slik det var med Tabbrowser Extensions. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...