Gå til innhold

Anbefalinger til tastatur og WLAN kort


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg ser etter et funksjonabelt tastatur som har gode skrive egenskaper og lager lite lyd.

Jeg trenger også et WLAN kort for trådløst nettverk (54 mbits) i min stasjonære PC.

 

Til sist trenger jeg et bluetooth PCI-kort eller usb hvis det skulle være bedre/billigere.

 

Hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech OEM Ultra X er et meget behagelig tastatur. Det kan kreve litt tilvenning siden tastene er litt tettere enn de fleste er vant til. Men det er sånn bærbar tastatur følelse på det og det er jo billig også. Også noen hardcore gamere bruker dette så det tåler mye og hard bruk.

 

Jeg har 3Com 11a/b/g PCI Card 11/54 Mbps Dette har 3Com kvalitet og god rekkevidde, men antenna er loddet fast inni kortet og gjør defor antenne bytte vanskelig. Antennekabelen er ca 1.5m lang.

 

Jeg ville anbefale en av disse ut ifra prisguiden her på HW. Dette er den raskeste standarden. Grunnen til at 2 av de er dyrere er rekkevidden. Jeg ville gått for 3Com eller CNET ettersom åssen rekkevidde du trenger. Ta antallet meter med en klype salt. Vegger og tak kan hindre mye. Jeg ville anta at CNET kan garanteres innen det rommet du sitter i mens 3com kan garantere tilkobling i hele huset.

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...