Gå til innhold

6230i klarer ikke å formatere minnekortet


Anbefalte innlegg

SORRY feil kategori - hvordan i huleste flytter man til en annen kategori???

 

Har kjøpt et Kingston 1 gb mmc plus 3,3v minnekort til min 6230i. Når jeg prøver å formatere det i telefonen står den og tenker et øyeblikk og gir så beskjed om at formateringen mislyktes. Det medfølgende kortet fungerer som det skal.

 

Er det feil type, og i tilfelle hva er riktig type, eller er det noen som vet hvordan det skal gjøres?

Endret av bopedal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel nevne at min 6230i og mitt Kingston 256 mb kort har vært kranglete noen ganger (har vel skjedd 2 ganger de siste 3 mnd).

 

Tror dette skyldes kontakt/fukt feil fordi feilene rettet seg selv i løpet av ett par timer. Rare greier, men når det skjedde fikk jeg ikke tilgang til filer eller formatere kortet (kunne se at den var der, men det var alt).

 

Tross slike småfeil synes jeg Nokian er det beste all around telefonen jeg har hatt hittil :w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har kjøpt minnekort leser på Clasolsson nå (Takk for 30 dagers åpent kjøp!). Formaterte kortet og fylte det med mp3-er. Funker som snus!

 

 

 

Takk for all hjelp!

Knall bra, men formaterte du minnekortet med mmcmedic eller den programvare som fulgte med minnekort leseren fra Clasolsson?

Endret av EXIDE
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...