Gå til innhold

m:robe, kan noen som har den komme med info.


Anbefalte innlegg

altså jeg har lyst på denne.. det eneste som holder meg tilbake er at jeg har lest at volumet er lavt. Dette virker meget avskrekkende. Siden jeg liker å spille høyt..spiller nesten alltid på max på alle spillere.(har dårlig hørsel også ja)

 

 

Men så har jeg lest at dette "problemet" kan løses med en firmware oppdatering, stemmer dette?

 

 

takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kjøpte denne mp3 spilleren i sommer og var skuffet over det lave lydnivået.. etter ei veke så begynte knappene eller tutch panelet å kødde seg. Dette skjedde i syden så hadde 2 veker uten musikk... Ett helvette.. Kom heim og fikk ein ny. Nå var problemet med lyden borte.

 

MEn i kveld når eg skulle hjem i fra job så fikk eg opp på skjermen følgende tekst:

Fatal system error!

Service required /004

 

Konklusjon:

Kjøp heller ein iPod mini.. ein giga mindre.. men det har ikkje så masse å sei...

Lenke til kommentar

Jeg har m-robe, og jeg er fornøyd med den.

 

Liker navigeringen, har ikke hatt noen problemer med panel eller med feilmeldinger..

 

Det som er negativt er at man bare kan bruke m-robe med èn pc. Altså man kan ikke legge inn MP3 fra to forskjellige PC'er. Prøver man å koble m:roben opp mot programvaren (m:trip) på en annen PC må man formatere spilleren før man kan legge inn noe nytt. (Selvfølgelig kan man legge eventuell musikk man vil ha av kompisen over som en "vanlig" fil, som en ekstern harddisk...)

 

Leter forresten etter en måte å unngå dette, noen som har et tips?..

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp en m:robe, og lurer på hvordan man fikser problemet med lav lyd...Har oppdatert til siste firmwaren, men samme problemet fremdeles...Skal jeg oppdatere til den amerikanske firmwaren? Har hørt at dette hjelper...Blir vel ikke noe problem med å legge inn amerikansk firmware på en spiller kjøpt i norge? En sperre, eller noe lignende?

 

Angående problemet med at den bare kan brukes mot en datamaskin, er dette noe man kan unngå ved å fikse litt i registeret på maskinen? Legge inn en ny verdi en eller annen plass? Eller noen som vet noe annet?

Lenke til kommentar

Har oppdatert til siste Firmwaren nå, og fytte, for en åpenbaring! Mye, mye bedre! Queen med Don't Stop Me Now på max volum...Mmmmmm! Nydelig!

 

Har sett litt i i registeret på dataen og, og finner ikke noe spesielt der, men folk som har litt mer erfaring med å rote rundt inni der enn meg, finner nok raskt ut hvordan man skal klare å lure den sure sperren...Gi beskjed her isåfall...Antar det bare er snakk om å finne en verdi, for så å legge inn denne verdien i registeret på den maskinen jeg vil bruke MP3-spilleren på...Men egentlig så har jeg ikke peiling på hva jeg snakker om....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har oppdatert til siste Firmwaren nå, og fytte, for en åpenbaring! Mye, mye bedre! Queen med Don't Stop Me Now på max volum...Mmmmmm! Nydelig!

 

Har sett litt i i registeret på dataen og, og finner ikke noe spesielt der, men folk som har litt mer erfaring med å rote rundt inni der enn meg, finner nok raskt ut hvordan man skal klare å lure den sure sperren...Gi beskjed her isåfall...Antar det bare er snakk om å finne en verdi, for så å legge inn denne verdien i registeret på den maskinen jeg vil bruke MP3-spilleren på...Men egentlig så har jeg ikke peiling på hva jeg snakker om....

4800685[/snapback]

 

Hvilken FW er det du har oppdatert til? Får ikke til å oppdatere til noe nyere enn 2.13 tror jeg den het.. Prøver jeg den nyeste eller nest nyeste så låser hele spilleren seg, og jeg må demontere (!) dockingstasjonen for å kunne stikke inn en spiss gjenstand i reset-hullet under spilleren.. stress.. Noen som har noen forslag?

 

Men ellers er jeg meget godt fornøyd med spilleren! Det som trekker ned for min del er at man ikke kan bruke den på mer enn èn PC.. Hadde dessuten vært greit å kunne bruke andre programmer, f.eks MusicMatch, til å overføre sanger og slikt til spilleren..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...