Gå til innhold

Black & White 2 Utgivelsesdato


Anbefalte innlegg

Lionhead har nå sagt i en av mailbox updatene sine at B&W 2 vil bli utgitt i oktober her i europa, de vil ikke komme med en fast dato.

 

Får håpe dette blir noe av siden jeg og sikkert mange av dere har venta i "flere" år på dette nye spillet i serien.

Endret av Meendel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er utgivelsesdatoen endelig fastsatt.

Som en kan lese her så er spillet ute i USA 30. september og 7. oktober her i europa.

Spillet vil komme ut i Norske butikker 13. oktober ifølge gamer.no

Den norske datoen var 13. oktober i følge den siste utgivelseslisten vi fikk fra EA i uka som var. Men vi har all grunn til å tro at den nå blir endret til 6. oktober (ettersom alle EA sine spill slippes på torsdager i Norge - dagen før resten av Europa). Datoen er derfor endret i vår database nå. Jeg gir beskjed i denne tråden dersom dette likevel ikke skulle stemme.

Lenke til kommentar

de døde i lansbyen? er det ikke der du skal få dyret ditt og deg selv til å løfte noen søyler? begge skal være på toppen liksom..

 

Synest eneren var konge! varierende baner og oppdrag, hvis du lærte dyret opp til rette ting kunne den gjøre fornuftige ting til byen.. eller andres =D Husket jeg hadde apen som min første, han lærte allt så fort! hvem trenger vel styrke i kamp når man har megablast? =D hoho... klarte egentlig aldrig å holde han snill etter han ble fanget av fienden (der hvor du må ta over 3 byer for å få han tilbake). spillet skuffet meg maximalt da apen min krympa i siste bane! Men å spille til du har fått fullvoksent dyr og max størrelse var bare konge! Kunne gå over hus, og kaste trær over hele byen og oppi storage. =D

 

Gleder meg til 2eren

Lenke til kommentar

Hvis jeg har forstått det rett så kan en ikke overføre dyret fra eneren. Så har en et bra dyr i eneren så får du det ikke i toeren :(

 

de døde i lansbyen? er det ikke der du skal få dyret ditt og deg selv til å løfte noen søyler? begge skal være på toppen liksom..

Du lærer dyret å løfte søyler med å la den se deg løfte søyla i hovedbygningen i byen, den som får folk til å tilbe deg ;)

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

B&W er eit knallbra spel om du får det til, men ganske frustrerande om du ikkje får ekspandert. Eg kom til siste brettet, men sleit med å utvide mine territorier, så det gjekk den vegen høna sparker. Går alltid tom for tre, så blir det lite mat og alle før :hmm:

 

Gleder meg til nr. 2.

 

Din gode og dårlige samvittighet er også geniale :p

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Hvis de bare dropper det tragiske "mouse gestures" systemet sitt så vil mye være forbedret. Det må vel være noe av det verste og minst brukervennlige interfacet som har blitt laget til et spill noengang. :(

Man vil kunne velge selv om man vil bruke "mouse-gestures" systemet! Så hvis man ikke likte det så kan man gjøre det på en annen måte. :yes:

Lenke til kommentar
Man vil kunne velge selv om man vil bruke "mouse-gestures" systemet! Så hvis man ikke likte det så kan man gjøre det på en annen måte. :yes:

Huh, jeg lette desperat etter shortcuts men ingen fantes. Det var heller ikke noe spor etter dette i manualen. (Det jeg snakker om er de idiotiske tegnene man måtte gjøre med musa. Noen shortcuter fantes men det var bare camera-movement ol.)

Lenke til kommentar
Man vil kunne velge selv om man vil bruke "mouse-gestures" systemet! Så hvis man ikke likte det så kan man gjøre det på en annen måte. :yes:

Huh, jeg lette desperat etter shortcuts men ingen fantes. Det var heller ikke noe spor etter dette i manualen. (Det jeg snakker om er de idiotiske tegnene man måtte gjøre med musa. Noen shortcuter fantes men det var bare camera-movement ol.)

Jeg mente i Black & White 2.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...