Gå til innhold

Asus A8N-SLI Deluxe vs. MSI K8N SLI Platinum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken av disse hovedkortene er best?

Vanskelig spørsmål dette her og jeg vil påstå at du neppe vil merke noen serlige forskjeller. Det blir vel heller spørsmål hvilket av de to du liker best, men jeg vet at den viften på Asuskortet bråker som bare det og at kortet ikke klarer en HTT over 250. Men er du fortsatt mest hyppen på Asus så ta en till på Premium utgaven,dette er vifteløst og har heller ikke problem med HTT, jeg har dette selv og det lover godt så langt.

Lenke til kommentar

Sier meg ening med Snekker'n. Veldig mange får problemer med den viften, ellers syns jeg Deluxe er veldig bra, men har ikke noe grunnlag for å si det er bedre enn MSI.

Men vil bare presisere at dette med HTT ikke over 250 ikke må misforstås. Det er altså bare minnet som tydeligvis ikke kan klokkes over 250Mhz. Kjører selv nå HTT 285 og mange kjører mye over det, men da enten med 2T eller minnet med devider.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt kortet fra ASUStek.

Har alltid hatt hv.kort fra ASUS på hovudriggen og er svært fornøyd.

Har aldri vert noen problemer med de 5-6 korta jeg har hatt. Så ekte kvalitet får du i allefall fra ASUS. Har kun vert borti MSI på serverene mine. Har hatt en del problemer med dem, men ikke noe stort. Ellers har hørt fra venner som har hatt MSI at de ikke kommer til å velge det merket ingen p.g.a utallige problemer.

 

Det som skiller de to korta er vel hovudsaklig overklokkingsegenskapene. Der er MSI en del bedre en ASUS, men hvor stabilt det er, kan diskuteres. ASUS er i allefall dønn stabilt!

 

Strekker under at dette er kun ut i fra mine opplevelser/erfaringer.

 

Men jeg ville holdt en fast knapp på ASUS! :love:

 

Btw: Vifta skifter du barre ut med en passiv kjøler fra f.eks Zalman ;)

Eller gjør som Snekker`n sier at du tar steget opp til et Premium kort, som har heatpipes teknologi og derfor er vifteløst. Har det selv og vil anbefale dette på det sterkeste! :thumbup:

Endret av TeCh2pe
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...