Gå til innhold

Står mellom 5 laptopper, litt assistanse?


PapaDon

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny student pc og har en liste med laptopper jeg tenker å kjøpe. Ettersom det er en student pc, anntar jeg at dere vet hvilke spesefikasjoner jeg er ute etter (først og fremst lav støy)

 

PS Data Tundra 1551

HP Pavilion dv4016

Asus A3L

Dell Latitude D510

Dell Latitude 110L

 

Har noen formening om noen av disse valgene, eller kan komme med andre alternativer? Takk for all hjelp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

shg.no har jeg fått inntrykk av at man får mye pc til en rimeligere penge. Det følger riktignok ikke med noe OS, men det er vel ikke krise. Etter å ha vært i kontakt med shg, sier de at deres bærbare er noen av de mest støysvake på markedet. Selv skal jeg kjøpe en shg notebook i 8600 serien som ny studentpc.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Du nevnte ikke hvor viktig prisen var.....

siden prisen på disse du har funnet er ganske varierende

 

Selv ville jeg ha tatt ASUS maskinen!

Visst du er villig til å gi mer ville jeg ha funnet en enda kraftigere ASUS maskin. :thumbup:

 

 

Pssst:

Fant en test for HP maskina:

http://www.hardware.no/utskrift/15208

 

Og en for Tundra maskina:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=106079

Endret av ^FeKtus
Lenke til kommentar

har lest tester av alle pcene jeg nevner. I forhold til prisen, er jo billigere bedre, men hvis det er en knallpc til noe mer kroner, er det jo ikke utenkelig:)

 

forresten, noen som har erfaring i forhold til shg laptoppene? og hvor man eventuelt kan kjøpe HP, finner ikke noe annet enn prod. info på hp's hjemmeside

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...