Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen her som har erfarig med adsl2+ ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ADSL2+ er veldig like vanlig ADSL. De største forskjellene ligger i hastigheten (D'uh!), og i at du har større sjans til å få en ok linje på lange avstander.

 

Prefect: Du ligger nok fremdeles på ADSL2+ , men cappet til 8Mbit hehe... 1Mbit er nemmelig maksimal uthastighet for ADSL (det går ann å tweake det littegrann høyere dersom du har tilgang til DSLAM-konfigurasjonen, men ikke så høyt). Heldiggris hehe.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Prefect: Du ligger nok fremdeles på ADSL2+ , men cappet til 8Mbit hehe... 1Mbit er nemmelig maksimal uthastighet for ADSL (det går ann å tweake det littegrann høyere dersom du har tilgang til DSLAM-konfigurasjonen, men ikke så høyt). Heldiggris hehe.

 

-Stigma

Det er adsl-signaler som nå blir sendt til meg, ikke adsl2(+). Hva jeg har tilgang til og ikke tilgang til er et annet spørsmål :)

 

--tk

Lenke til kommentar
Prefect: Du ligger nok fremdeles på ADSL2+ , men cappet til 8Mbit hehe... 1Mbit er nemmelig maksimal uthastighet for ADSL (det går ann å tweake det littegrann høyere dersom du har tilgang til DSLAM-konfigurasjonen, men ikke så høyt). Heldiggris hehe.

 

-Stigma

Det er adsl-signaler som nå blir sendt til meg, ikke adsl2(+). Hva jeg har tilgang til og ikke tilgang til er et annet spørsmål :)

 

--tk

1400 upstream er jeg 99% sikker på ikke er mulig å få til med ADSL teknologi. Hvis du derimot jobber med dette og mener jeg tar feil, så er jeg interressert i å vite hvordan det er mulig (PM meg gjerne).

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...