Gå til innhold

Kjøpe LCD skjerm som kan brukes som Tv og?Hvilken?


x-team

Anbefalte innlegg

Ja. Skal kjøpe meg en 17 eller 19'' LCD skjerm som kan brukes som tv. Sånn at jeg bare plugger kabel tv pluggen rett inni den. Finnes det noen skjermer som kan brukes til det?

 

Foreksempel kan denne det? Kom med forslag. :yes:

 

Denne er en LCD tv, men kan jeg bruke den som LCD skjerm til pcen og da?

 

Eller denne

 

Noen av disse som kan brukes som pc skjem og LCD Tv?

Endret av x-team
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjermen du lurte på kan ikke brukes som TV uten å være koblet til en datamaskin med TV-tuner. Det er slik at den skjermen ikke har noen TV-tuner integrert.

 

Samsung 710MP har en innebygget TV-tuner, og kan kobles direkte til en antenneledning. 710MP er en 17 tommer skjerm, men det finnes en 19 tommer versjon ved navn 910MP - som koster 1000-lappen mer.

Så den bruker jeg som pc skjerm og tv?

 

Denne kan jeg og bruke som tv? ER den bra? Har ingen peil på dette desverre.

Endret av x-team
Lenke til kommentar
Denne kan jeg og bruke som tv? ER den bra? Har ingen peil på dette desverre.

Den kan brukes som både PC-monitor og TV. Spesifikasjonene er noe dårlige, og merket har jeg aldri hørt om. Ville sett meg etter en annen skjerm tror jeg..

 

Svar på forrige spørsmål: Ja, Samsung 710MP og 910MP kan brukes både til TV og PC.

Tusen takk for god hjelp :love: . Tror det blir samsung MP710.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...