Gå til innhold

Avinstallere Fedora Core 4


Anbefalte innlegg

Hei...

 

Nå vet jeg at det kjems til å hagle inn 1000 spørsmål om hvorfor jeg vil avinstallere og grunnen er den at jeg ikke trives med Linux. Dermed Basta.

 

Over på topicen:

 

Hvordan får jeg Fedora Core 4 vekk fra min kjære Acer Aspire?

 

Kjøpte Fedora CDen sammen med ett blad som heter "Linux User&Developer".

CDen er en DVD cd... har prøvd å avinstallere det, men det gikk ikke.. prøvde å slette partitionen som Linux var på, med PMagic, det gikk heller ikke..

 

Hvis noen har ett bra tips er det hjerteligst velkomment.

 

mvh, Mero ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Partition Magic gir meg en advarsle om at det er en Aktiv Partisjon. Hvis jeg sletter den må jeg sette en ny aktiv partisjon.. er redd for at jeg ikke får bootet i det hele tatt hvis jeg sletter den :no:

 

sorry, men er så redd for å fucke opp bærbaren min, siden den er 3 dager gammel og jeg skal bruke den mye i skolearbeid..

Lenke til kommentar

Dette er forøvrig ikke linux-spørsmål. I ditt tilfelle har det ingen ting å gjøre med linux -- så du burde egentlig stilt spørsmålet i en av windowskategoriene..

 

Og en annen ting -- ikke være så pinglete :roll: Hvis du bare har hatt den i tre dager kan det vel ikke være så utrolig vanskelig å installere win på nytt hvis noe galt skulle skje...

Lenke til kommentar
Dette er forøvrig ikke linux-spørsmål. I ditt tilfelle har det ingen ting å gjøre med linux -- så du burde egentlig stilt spørsmålet i en av windowskategoriene..

 

Og en annen ting -- ikke være så pinglete :roll: Hvis du bare har hatt den i tre dager kan det vel ikke være så utrolig vanskelig å installere win på nytt hvis noe galt skulle skje...

Helt enig, jeg er lei av slike idiotiske spørsmål... man kan heller gå og syte til alle de windowsfolkene i den andre enden av forumet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...