Gå til innhold

Bra char i PvP og PvE?


Anbefalte innlegg

hei!

 

nå skal jeg strax ha guildwars, men vet ikke helt vilken helt jeg skal ha.

 

Hadde tenkt mesmer/monk eller monk/mesmer, men er ikke lenger helt sikker? er noen av dissa kombinasjonene bra i PvP og PvE?

 

Den andre komboen måtta ha blitt monk/necro eller necro/monk, er dette noe bra i PvP og PvE?

 

Jeg vil ha noe som kan ta magi, kan leve lenge, derfor vil jeg tro monk/necro kan gjøre dette?

 

Hva er mesmer god til? god i PvP? Jeg spillte litt med en kompis til level 5 med en mesmer, den så ut til å ha mange spells som gjør skade over tid og curses osv på motstanderen.

 

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen klasser som er bedre enn andre i PvP eller PvE, alt kommer an på hvem som sitter bak spakene og om han/hun kan jobben sin. Alle klasser har sin helt spesielle egenskap, enten det er å heale, gjøre mye skade eller bare plage(noe som mesmer-klassen er veldig god til), men f.eks. så kan en monk (som er brukt mest til healing) også gjøre veldig mye skade med den rette builden.

Vil du ha noe som kan overleve lenge er jo monker ganske god til dette, men de klarer seg ikke i det uendelige, utenom med en spesiell build :) (selvom denne heller ikke er helt skuddsikker). Vil du gjøre mye skade og samtidig kunne overleve en stund på egenhånd er Elementalist/monk et bra valg. Necro har også en hel del self-healing skills, så ele/nec kan du også vurdere.

 

Det er masse tråder der dette har blitt diskutert før, let litt rundt, så finner du sikkert noe nyttig lesestoff.

Lenke til kommentar

Som nevnt andre steder, kan en monk med de rette skillene faktisk soloe de fleste områder, og er også ofte den beste klassen å soloe/farme items med.

 

I tillegg tror jeg det er greit for alle å få litt erfaring som monk, så slutter de klage så mye over det når monken ikke får healet dem når de dør som en annen character.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...