Gå til innhold

Formatere, må finne Key til windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har formattert ennå kan du finne key'en med programmet everest. Antar du har samme XP innstallasjonen på maskinen og at xp'en er innstallert fra den orginale plata du har.

 

Programmet kan du laste ned her!

 

Jeg har innstallert mange ganger uten problem, bruk XP plata i windows og innstaller og formatter fra denne. Det er nok enkelte maskiner som kan være vansligere enn andre å innstallere på, etter hva jeg har lest her på forumet. Men en gang må det jo prøves :)

 

Hvis du har sata harddisker må du nok sjekke litt mer for da må du kanskje inn med drivere m.m

Lenke til kommentar

Det kan se ut som den nøkkelen ikke fines i alle versjoner av Everest. Jeg lastet nettopp ned v2.20, og der finner jeg det ikke. Fra før hadde jeg en eldre versjon liggende (1.51), og da jeg installerte den fant jeg nøkkelen.

 

En annen pussig ting med Everest er at på min stasjonære stemmer nøkkelen Everest finner med den jeg la inn da jeg installerte XP. På min bærbare med forhåndsinstallert XP gir Everest en annen nøkkel enn den som står på klistrelappen under maskinen. En smule forvirrende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...