Gå til innhold

xfx 7800 gt/ ny strømforsyning?


kimen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått den, bestilte da den kom på tilbud. Men den virker lovende, både utifra omdømme og spesifikasjoner. To 12V-railer på 20A gir pusterom til strømkrevende prosessor og grafikkort. En 120mm vifte lover godt for støynivået, og den har modul-baserte kabler. De tekniske spesifikasjonene er også gode.

 

Dessverre har jeg ikke erfaring med denne, men magefølelsen er bra.

I morgen koster den 1200 igjen...

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått den, bestilte da den kom på tilbud. Men den virker lovende, både utifra omdømme og spesifikasjoner. To 12V-railer på 20A gir pusterom til strømkrevende prosessor og grafikkort. En 120mm vifte lover godt for støynivået, og den har modul-baserte kabler. De tekniske spesifikasjonene er også gode.

 

Dessverre har jeg ikke erfaring med denne, men magefølelsen er bra.

I morgen koster den 1200 igjen...

Har bestilt den nå, så jeg får håpe at den er bra og stabil.

Lenke til kommentar
hei! Jeg har nå en 350 w strømforsyning

også lurer jeg på når jeg har bestilt et

xfx 7800 gt grafikkort om jeg må kjøpe en

ny strømforsyning med mer kraft i ?

Har egentlig et OCZ 520W strømstyrer hjemme, men på grunn av trodnevær i sommer så ble den ødelagt, og mens jeg venter på en ny PSU kjører jeg med en AOpen 350W PSU, det fungerer uten problemer. Har:

 

Athlon 64 X2 4400+

GeForce 7800GT (450/1000)

 

Et GeForce 7800GT trenger ifølge testene mindre strøm enn et x800XL kort, og det er imponerende, imponerende er det også at kortet slår både 6800 Ultra og x850XT PE med et drastisk lavere strømforbruk!

Lenke til kommentar
hei! Jeg har nå en 350 w strømforsyning

også lurer jeg på når jeg har bestilt et

xfx 7800 gt grafikkort om jeg må kjøpe en

ny strømforsyning med mer kraft i ?

eg har Gainward 6800LE, trekker ikkje likemykje strøm, men eg har vannkjøling, 4 harddisker, 2x120mm vifter, 2x80mm og 2x40mm, eindel lys, og dvdbrenner. og alt går på Enermax Psu på 430w fungerer bedre enn 2x350w Qtec:P haha:P

 

er ikkje alltid kor masse watt det er, men kvaliteten:P Mist, Enermax, Thermaltake er døme på GODE psuer

har justert min psu ned på lav viftehastighet, så den klarer seg fiiiint =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...